Non mor­tem ti­memus, sed co­gita­tionem Mor­tis


Share|

Wielka Sala

Idź do strony : Previous  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Next
PisanieTemat: Re: Wielka Sala  Pią 10 Cze 2016, 22:12

Tym razem nie było tak miło i przyjemnie. Gdzieś w połowie egzaminu profesor Lupei złapał jednego z siedzących obok Ururu chłopców na ściąganiu. Kolejny z jego paczki przez cały czas próbował zagadać do siedzącej obok dziewczyny i po pewnym czasie oboje zostali wyproszeni z sali. Poza tym jednak nie działo się nic wartego podkreślenia. Po egzaminie wszyscy wyszli z sali, każdy w swoim kierunku. Jedni mieli zamiar przygotować się do następnego z teoretycznych egzaminów, inni - planowali odreagować cały stres w bardziej luzacki sposób.


Ururu Marquez
[z tematu]


Piątek, 10 czerwca 1934r. godz. 8:30

EGZAMIN Z MUGOLOZNAWSTWA

Wszyscy mieli już dosyć tych całych egzaminów. Kolejne arkusze, tym razem z mugoloznawstwa rozdawać miała starsza nauczycielka. Lubiana przez wiiększość profesor Brennan uśmiechała się do wszystkich, którzy postanowili zdawać wykłądany przez nią przedmiot na SUMach. @Iga Nox została usadzona przez nią w pierwszej ławce, tej znajdującej się najbliżej okna, zaś @Ururu Marquez siedział ponownie w tej środkowej.


EGZAMIN STANDARDOWYCH UMIEJĘTNOŚCI MAGICZNYCH


MUGOLOZNAWSTWO



_________________________________
Imię i nazwisko, rok, dom


Jaki status krwi ma opisywana osoba?


Jego matka jest mugolem, ojciec mugolakiem. Posiada zdolności magiczne. Jest to ___________.
Wywodzi się z rodziny czystokrwistej, jednak nie posiada magicznych zdolności. Jest to ___________.
Matka ma krew ½ a ojciec jest charłakiem. Jest to ___________.
Ojciec jest czystokrwisty, matka ma krew ¼. Jest to ___________.


Dopisz święto mugolskie do daty.


26 grudnia___________23 kwietnia___________
17 marca___________5 listopada___________


Dopisz datę do wydarzenia.


Uznanie Niepodległości USA___________Wystąpienie Lutra w Wittenberdze___________Czarna śmierć w Europie___________
Wynalezienie druku___________Traktat wersalski___________Ucieczka Mahometa z Mekki do Medyny___________


Napisz wszystko co wiesz na temat różnic między mugolem, mugolakiem a charłakiem.





Aby wypełnić arkusz skopiuj kod i uzupełnij:
Kod:
<div style="background-image: url('http://i.imgur.com/f0ttKud.jpg');padding: 20px;font-size: 11px;width: 90%;margin:auto;"><center>[font=Playfair Display][b][size=24]EGZAMIN STANDARDOWYCH UMIEJĘTNOŚCI MAGICZNYCH[/size]


[size=20]MUGOLOZNAWSTWO[/size][/b][/font]</center>


[right]_________________________________
[size=10]Imię i nazwisko, rok, dom[/size][/right]


[center][b]Jaki status krwi ma opisywana osoba?[/b][/center]
<hr>
Jego matka jest mugolem, ojciec mugolakiem. Posiada zdolności magiczne. [b]Jest to ___________.[/b]
Wywodzi się z rodziny czystokrwistej, jednak nie posiada magicznych zdolności. [b]Jest to ___________.[/b]
Matka ma krew ½ a ojciec jest charłakiem. [b]Jest to ___________.[/b]
Ojciec jest czystokrwisty, matka ma krew ¼. [b]Jest to ___________.[/b]


[center][b]Dopisz święto mugolskie do daty.[/b][/center]
<hr>
[center]<table cellspacing="10"><tr><td>[b]26 grudnia[/b]</td><td>___________</td><td>[b]23 kwietnia[/b]</td><td>___________</td></tr><tr><td>[b]17 marca[/b]</td><td>___________</td><td>[b]5 listopada[/b]</td><td>___________</td></tr></table>[/center]


[center][b]Dopisz datę do wydarzenia.[/b][/center]
<hr>
[center]<table cellspacing="10"><tr><td>[b]Uznanie Niepodległości USA[/b]</td><td>___________</td><td>[b]Wystąpienie Lutra w Wittenberdze[/b]</td><td>___________</td><td>[b]Czarna śmierć w Europie[/b]</td><td>___________</td></tr><tr><td>[b]Wynalezienie druku[/b]</td><td>___________</td><td>[b]Traktat wersalski[/b]</td><td>___________</td><td>[b]Ucieczka Mahometa z Mekki do Medyny[/b]</td><td>___________</td></tr></table>[/center]


[center][b]Napisz wszystko co wiesz na temat różnic między mugolem, mugolakiem a charłakiem.[/b][/center]
<hr>

</div>

CZAS NA UZUPEŁNIENIE TESTÓW TO 24 GODZINY, PÓŹNIEJ SESJA ZOSTAJE ZAMKNIĘTA I ZACZYNA SIĘ KOLEJNY Z EGZAMINÓW.


szkoła óczy xd


Ostatnio zmieniony przez Niosący Naukę dnia Pią 17 Cze 2016, 21:44, w całości zmieniany 1 raz
avatar
Ścigający Srebrnych Wiwern, Rocznik V

Dodatkowe informacje biograficzne
AKTUALNIE POSIADANA RÓŻDŻKA: 13 cali, elastyczna, włos z głowy wili, sosna
OPANOWANE ZAKLĘCIA: Szkolne: Finite, Enervate, Cave Inimicum, Expelliarmus, Homenum Revelio, Protego, Diffindo, Verdimilious, Alohomora, Avifors, Mimble Wimble, Confunduf, Aquamenti || Łatwe: Trucido, Repleo, Multifors, Aranaea || Trudne: Aranaea Language, Verum de scriptis
OPIS POSTACI: Ururu jest chłopcem przeciętnej budowy. Ani specjalnie chudy, ale pulchnym też go nie można nazwać. Mięśni również nie ma specjalnie zarysowanych... Po prostu taki średni. Wzrostu metr sześćdziesiat dziewięć i pół. Włoski całkiem grube, lecz szorstkie. Mają odcień... szarawy. Czy to farba? Czy tak kończy się niepotrzebny stres w zbyt młodym wieku? Obcięte niezbyt krótko, puszyste. Twarzyczka jego nieco okrąglutka, nie widać na niej typowo męskich kształtów. Taki sobie chłopczyna. Przenikliwe spojrzenie oczek w kolorze miodowo-bursztynowym, lekko zadarty nosek i... szeroki uśmiech, który nie znika prawie nigdy. Ubrany w pełny mundurek Ślizgona z idealnie zawiązanym krawatem. Nawet naukowiec musi być elegancki. Czasami nosi gogle na głowie, zazwyczaj zapomina, że je ma, dlatego na jego oczach występują stosunkowo rzadko...

Zobacz profil autora http://mortis.forumpolish.com/t479-ptak-ururu#1492 http://mortis.forumpolish.com/t487-notatnik-ururu http://mortis.forumpolish.com/t477-skrytka-nr-2000#1482
PisanieTemat: Re: Wielka Sala  Sob 11 Cze 2016, 09:52

Dopiero, kiedy przysiadł nad podręcznikami dla starszych klas z mugloznawstwa, zauważył, jak mało czasu poświęcił na naukę tego przedmiotu. Ale z drugiej strony... Co tam mogło go zaskoczyć? Często zapomniany przedmiot nie był trudny, lekcje zawsze były proste i przyjemne. Dlatego też siedząc na sali, chociaż był gdzieś w środku, nie czuł już tak wielkiej irytacji z powodu prymitywności testu.

EGZAMIN STANDARDOWYCH UMIEJĘTNOŚCI MAGICZNYCH


MUGOLOZNAWSTWO



Ururu Marquez, V rok, SLytherin
Imię i nazwisko, rok, dom


Jaki status krwi ma opisywana osoba?


Jego matka jest mugolem, ojciec mugolakiem. Posiada zdolności magiczne. Jest to czarodziej ¼ krwi.
Wywodzi się z rodziny czystokrwistej, jednak nie posiada magicznych zdolności. Jest to charłak.
Matka ma krew ½ a ojciec jest charłakiem. Jest to czarodziej ¼ krwi (jeśli magiczny), bądź charłak, jeśli niemagiczny.
Ojciec jest czystokrwisty, matka ma krew ¼. Jest to czarodziej półkrwi (jeśli magiczny), bądź charłak, jeśli niemagiczny.


Dopisz święto mugolskie do daty.


26 grudniaBoxing Day23 kwietniaDzień Świętego Jerzego
17 marcaDzień Świętego Patryka5 listopadaDzień Guya Fawkesa


Dopisz datę do wydarzenia.


Uznanie Niepodległości USA1783Wystąpienie Lutra w Wittenberdze1517Czarna śmierć w Europie1346-1349
Wynalezienie druku1450 Traktat wersalski1919Ucieczka Mahometa z Mekki do Medyny622


Napisz wszystko co wiesz na temat różnic między mugolem, mugolakiem a charłakiem.








MUGOLMUGOLAKCHARŁAK
POCHODZENIEmugolskiemugolskieczarodziejskie
ZDOLNOŚCI MAGICZNE brak posiada brak
BYCIE CZĘŚCIĄ SPOŁECZNOŚCI MAGICZNEJ nie (jedynie rodzice mugolaków mają możliwość dowiedzenia się o świecie magicznym, a także towarzyszena dziecku np. na peronie 9 i 3/4) tak jako obywatele drugiej klasy (aczkolwiek Ministerstwo poleca im życie "po mugolsku")
DEMENTORZY widzą tylko mgłę towarzyszącą ich rozmnażaniu się widzą ich normalnie widzą tylko mgłę, ale mogą wyczuć ich obecność
INNE ukrywany jest przed nimi niemal cały magiczny świat wywodzą się z rodzin założonych przez charłaków z mugolami rodzą się bardzo rzadko
avatar
Rocznik V

Dodatkowe informacje biograficzne
AKTUALNIE POSIADANA RÓŻDŻKA: 10 cali, Pancerz Kikimory, Kasztan, dość wytrzymała, zdobiona pnączem róży na całej jej długości.
OPANOWANE ZAKLĘCIA: SZKOLNE: ALOHOMORA, COLLOPORTUS, DRĘTWOTA, EXPELLIARMUS, LUMOS, NOX, FINITE, PROTEGO. ŁATWE: AVIS
OPIS POSTACI: Dziewczyna jest szczupła i ma 1,50cm wzrostu. Chodzi pewnym siebie krokiem, ma niebieskie oczy w kształcie migdałów, które radośnie patrzą na świat i ciemnieją, stając się czarnymi, gdy ktoś wyprowadzi ją z równowagi. Są okolone brunatną siateczką rzęs. Nos ma mały i lekko zadarty. Na policzkach i nosie ma piegi, które według innych dodają dziewczynie uroku.Usta różowawe, kryjące małe, białe zęby. Po jej plecach, spływają kaskadą, płomienno-rude włosy do ramion. Zazwyczaj są rozpuszczone i pofalowane. Na lewym nadgarstku ma bliznę przypominającą małego smoka po wypadku z dzieciństwa. Dziewczyna nie lubi się stroić - nie nosi żadnej biżuterii, nie maluje się. Ubiera się dosyć normalnie. Najczęściej nosi ubrania w wzór kwiecisty. Lubi i spodnie i spódnice, więc ubiera je na zmianę. Szata codzienna w ogóle jej nie przeszkadza, przyzwyczaiła się już do niej. Jedną z najmniej rzucających się w oczy cech dziewczyny jest jej styl ubierania się. Nie nosi się, jak typowa modelka, a zwyczajna, mugolska dziewczyna. Z powodu swojej krótkowzroczności nosi okulary. Delikatnie pachnie nutami kwiatowymi.

Zobacz profil autora http://mortis.forumpolish.com/t693-hermes-i-sami http://mortis.forumpolish.com/t702-wlochaty-notes-do-wszystkiego http://mortis.forumpolish.com/t694-skrytka-numer-666
PisanieTemat: Re: Wielka Sala  Nie 12 Cze 2016, 13:15

Weszła zaraz za Ślizgonem. Rozglądnęła się za kolegą, jednak chyba już wziął się za pisanie. Tak więc i jej nie pozostało na co czekać.
Zaraz przekroczyła próg sali pobieżnie rzucając okiem to tu to tam. Wyglądała trochę na rozkojarzoną czyli tak jak wyglądała zazwyczaj.
W przeciwieństwie do pozostałych wydawała się podchodzić swobodnie do egzaminu, w końcu czasu już nie cofnie, tyle ile zdołała się nauczyć,
tyle wie, a na resztę zapewnie wpadnie sama. O tak, zaświta w jej głowie genialny pomysł, który jednak prawie na pewno nie spodoba się komisji.
A szkoda, mogła by ich dużo nauczyć i dużo im opowiedzieć. Już po chwili zabrała się za pisanie. Szło jej to prosto, choć nie była może geniuszem.
Dała się trochę ponieść wyobraźni. Kiedy tylko skończyła pisać zaraz wybiegła z sali.



EGZAMIN STANDARDOWYCH UMIEJĘTNOŚCI MAGICZNYCH


MUGOLOZNAWSTWO



Iga Nox, V rok, Huffelpuff
Imię i nazwisko, rok, dom


Jaki status krwi ma opisywana osoba?


Jego matka jest mugolem, ojciec mugolakiem. Posiada zdolności magiczne. Jest to czarodziej 1 krwi.
Wywodzi się z rodziny czystokrwistej, jednak nie posiada magicznych zdolności. Jest to charłak.
Matka ma krew 1 a ojciec jest charłakiem. Jest to czarodziej 1 krwi (jeśli magiczny), bądź charłak, jeśli niemagiczny.
Ojciec jest czystokrwisty, matka ma krew 1.Jest to czarodziej półkrwi (jeśli magiczny), bądź charłak, jeśli niemagiczny.


Dopisz święto mugolskie do daty.


26 grudniaBoxing Day23 kwietniaDzień Świętego Jerzego
17 marcaDzień Świętego Patryka5 listopadaDzień Guya Fawkesa


Dopisz datę do wydarzenia.


Uznanie Niepodległości USA1783Wystąpienie Lutra w Wittenberdze1517Czarna śmierć w Europie1346-1349
Wynalezienie druku1450 Traktat wersalski1919Ucieczka Mahometa z Mekki do Medyny622


Napisz wszystko co wiesz na temat różnic między mugolem, mugolakiem a charłakiem.








MUGOLMUGOLAKCHARŁAK
POCHODZENIEmugolskiemugolskieczarodziejskie
ZDOLNOŚCI MAGICZNE brak posiada brak
BYCIE CZĘŚCIĄ SPOŁECZNOŚCI MAGICZNEJ nie (jedynie rodzice mugolaków mają możliwość dowiedzenia się o świecie magicznym, a także towarzyszena dziecku np. na peronie 9 i 3/4) tak jako obywatele drugiej klasy (aczkolwiek Ministerstwo poleca im życie "po mugolsku")
DEMENTORZY widzą tylko mgłę towarzyszącą ich rozmnażaniu się widzą ich normalnie widzą tylko mgłę, ale mogą wyczuć ich obecność
INNE ukrywany jest przed nimi niemal cały magiczny świat wywodzą się z rodzin założonych przez charłaków z mugolami rodzą się bardzo rzadko
[/quote]



PisanieTemat: Re: Wielka Sala  Wto 14 Cze 2016, 12:46

Ostatni w tym tygodniu egzamin dobiegł końca. Wszyscy uczniowie mogli odetchnąć na myśl o weekendzie, podczas którego większość nawet nie tknie żadnego z podręczników. Z pewnością byli też tacy, którzy przed następnym testem będą się stresować i uczyć. Na chwilę obecną czekały ich jednak trzy dni spokoju.


Iga Nox, Ururu Marquez
[z tematu]


Poniedziałek, 13 czerwca 1934r. godz. 8:30

EGZAMIN TEORETYCZNY Z ELIKSIRÓW

Pogoda za oknem była okropna, jednak uczniowie byli tego dnia bardziej zaaferowani egzaminem z przedmiotu, który okazał się być totalnym pogromem starszych roczników, nie przepuszczając większość starszych roczników do następnej klasy. Wszyscy weszli na salę, w której czuć można było wszechobecne zdenerwowanie. @Iga Nox siedziała w środkowym rzędzie, w czwartej od nauczycieli ławce.


EGZAMIN STANDARDOWYCH UMIEJĘTNOŚCI MAGICZNYCH


ELIKSIRY



_________________________________
Imię i nazwisko, rok, dom


Rozpoznaj definicję.


Eliksir mający na celu wyrządzić komuś krzywdę (chorobę), nawet doprowadzić do utraty życia. Jest to ___________.
Wywar, sporządzany z ingrediencji, mający swoje właściwości. Uwarzony na podstawie receptury. Jest to ___________.
Napój otrzymywany poprzez wygotowywanie składników w cieczy. Jest to ___________.
Odtrutka, eliksir mający działanie neutralizujące eliksir najczęściej jest to trucizna. Jest to ___________.


Dopisz nazwę składnika do jego właściwości.


Niezwykle rzadki składnik pozyskiwany z grzbietu szczuroszczeta.___________Zwierzę z gromady jeżowców występujące w północno-wschodnim Atlantyku oraz Morzu Północnym i zachodniej części Morza Bałtyckiego.___________
Owad z rodziny Chrysopidae, ma dwa długie wąsy i dwie pary zielonkawych, pożyłkowanych skrzydeł, wydaje przykry zapach.___________Owad pochodzący z Egiptu, składnik eliksirów.___________


Dopisz wydarzenie do daty.


1760 r.___________100 r.___________
1800 r.___________3 500 r. p. n. e.___________


Opisz sposób warzenia eliksiru spokoju.





Aby wypełnić arkusz skopiuj kod i uzupełnij:
Kod:
<div style="background-image: url('http://i.imgur.com/f0ttKud.jpg');padding: 20px;font-size: 11px;width: 90%;margin:auto;"><center>[font=Playfair Display][b][size=24]EGZAMIN STANDARDOWYCH UMIEJĘTNOŚCI MAGICZNYCH[/size]


[size=20]ELIKSIRY[/size][/b][/font]</center>


[right]_________________________________
[size=10]Imię i nazwisko, rok, dom[/size][/right]


[center][b]Rozpoznaj definicję.[/b][/center]
<hr>
Eliksir mający na celu wyrządzić komuś krzywdę (chorobę), nawet doprowadzić do utraty życia. [b]Jest to ___________.[/b]
Wywar, sporządzany z ingrediencji, mający swoje właściwości. Uwarzony na podstawie receptury. [b]Jest to ___________.[/b]
Napój otrzymywany poprzez wygotowywanie składników w cieczy. [b]Jest to ___________.[/b]
Odtrutka, eliksir mający działanie neutralizujące eliksir najczęściej jest to trucizna. [b]Jest to ___________.[/b]


[center][b]Dopisz nazwę składnika do jego właściwości.[/b][/center]
<hr>
[center]<table cellspacing="10"><tr><td>[b]Niezwykle rzadki składnik pozyskiwany z grzbietu szczuroszczeta.[/b]</td><td>___________</td><td>[b]Zwierzę z gromady jeżowców występujące w północno-wschodnim Atlantyku oraz Morzu Północnym i zachodniej części Morza Bałtyckiego.[/b]</td><td>___________</td></tr><tr><td>[b]Owad z rodziny Chrysopidae, ma dwa długie wąsy i dwie pary zielonkawych, pożyłkowanych skrzydeł, wydaje przykry zapach.[/b]</td><td>___________</td><td>[b]Owad pochodzący z Egiptu, składnik eliksirów.[/b]</td><td>___________</td></tr></table>[/center]


[center][b]Dopisz wydarzenie do daty.[/b][/center]
<hr>
[center]<table cellspacing="10"><tr><td>[b]1760 r.[/b]</td><td>___________</td><td>[b]100 r.[/b]</td><td>___________</td></tr><tr><td>[b]1800 r.[/b]</td><td>___________</td><td>[b]3 500 r. p. n. e.[/b]</td><td>___________</td></tr></table>[/center]


[center][b]Opisz sposób warzenia eliksiru spokoju.[/b][/center]
<hr>

</div>

CZAS NA UZUPEŁNIENIE TESTÓW TO 24 GODZINY, PÓŹNIEJ SESJA ZOSTAJE ZAMKNIĘTA I ZACZYNA SIĘ KOLEJNY Z EGZAMINÓW.


szkoła óczy xd


Ostatnio zmieniony przez Niosący Naukę dnia Pią 17 Cze 2016, 21:44, w całości zmieniany 1 raz
avatar
Rocznik V

Dodatkowe informacje biograficzne
AKTUALNIE POSIADANA RÓŻDŻKA: 10 cali, Pancerz Kikimory, Kasztan, dość wytrzymała, zdobiona pnączem róży na całej jej długości.
OPANOWANE ZAKLĘCIA: SZKOLNE: ALOHOMORA, COLLOPORTUS, DRĘTWOTA, EXPELLIARMUS, LUMOS, NOX, FINITE, PROTEGO. ŁATWE: AVIS
OPIS POSTACI: Dziewczyna jest szczupła i ma 1,50cm wzrostu. Chodzi pewnym siebie krokiem, ma niebieskie oczy w kształcie migdałów, które radośnie patrzą na świat i ciemnieją, stając się czarnymi, gdy ktoś wyprowadzi ją z równowagi. Są okolone brunatną siateczką rzęs. Nos ma mały i lekko zadarty. Na policzkach i nosie ma piegi, które według innych dodają dziewczynie uroku.Usta różowawe, kryjące małe, białe zęby. Po jej plecach, spływają kaskadą, płomienno-rude włosy do ramion. Zazwyczaj są rozpuszczone i pofalowane. Na lewym nadgarstku ma bliznę przypominającą małego smoka po wypadku z dzieciństwa. Dziewczyna nie lubi się stroić - nie nosi żadnej biżuterii, nie maluje się. Ubiera się dosyć normalnie. Najczęściej nosi ubrania w wzór kwiecisty. Lubi i spodnie i spódnice, więc ubiera je na zmianę. Szata codzienna w ogóle jej nie przeszkadza, przyzwyczaiła się już do niej. Jedną z najmniej rzucających się w oczy cech dziewczyny jest jej styl ubierania się. Nie nosi się, jak typowa modelka, a zwyczajna, mugolska dziewczyna. Z powodu swojej krótkowzroczności nosi okulary. Delikatnie pachnie nutami kwiatowymi.

Zobacz profil autora http://mortis.forumpolish.com/t693-hermes-i-sami http://mortis.forumpolish.com/t702-wlochaty-notes-do-wszystkiego http://mortis.forumpolish.com/t694-skrytka-numer-666
PisanieTemat: Re: Wielka Sala  Wto 14 Cze 2016, 14:35

Niska dziewczyna, z plątaniną rudych włosów, przeszła przez próg Wielkiej Sali. Miała zaróżowiony nos i lekko się trzęsła.
Odnalazła swoje miejsce, po czym usiadła przy nim, owijając się szczelniej szatą. Nie zbyt zwracała uwagę na resztę uczniów.
Wiele osób przejmowało się tymi egzaminami, jednak nie ona.
Wiedziała że jakoś uda się zdać, a to z jakim rezultatem, nie miało już większego znaczenia.
Wątpiła aby kiedykolwiek mogła wyzwolić się od rodziców na tyle aby pozwolili jej pracować.
Zapewne też w tej chwili wybierają jej partnera, tak więc jakie to ma znaczenie, czy dostanie Wybitny czy Zadowalający?
Może powinna spróbować oblać? Będzie dłużej wolna.Puchonka pokręciła szybko głową, na myśl o konsekwencjach.
Jeszcze jej brakowało aby rodzice zupełnie zaniechali jej edukacji i sprowadzili do domu.
Dziewczyna wzięła do ręki arkusz, który pojawił się nagle przed nią, a jej jasno niebieskie oczy przebiegły po wszystkich pytaniach.
Nie było źle. Czując zbliżającą się katastrofę, szybko wyciągnęła chusteczkę i starała się stłumić kichnięcie.
Wydmuchała nos jak najciszej, po czym wyjęła pióro i otworzyła kałamarz. Zaczęła odpowiadać, najlepiej jak umiała.
Skończyła,jako jednyna eliksiry Nie chciała jednak aby było to tak oczywiste, ludzie zapewne uznaliby ze nic nie umie.
A w końcu coś tam nabazgrała. Pogryzmoliła jeszcze po arkuszu z - miała nadzieję - skupioną miną, po czym wstała i opuściła salę.
EGZAMIN STANDARDOWYCH UMIEJĘTNOŚCI MAGICZNYCH


ELIKSIRY



Iga Nox huffelpuff V rok
Imię i nazwisko, rok, dom


Rozpoznaj definicję.


Eliksir mający na celu wyrządzić komuś krzywdę (chorobę), nawet doprowadzić do utraty życia. Jest to Smocza posoka.
Wywar, sporządzany z ingrediencji, mający swoje właściwości. Uwarzony na podstawie receptury. Jest to ___________.
Napój otrzymywany poprzez wygotowywanie składników w cieczy. Jest to ___________.
Odtrutka, eliksir mający działanie neutralizujące eliksir najczęściej jest to trucizna. Jest to Antidotum na łatwe trucizny.


Dopisz nazwę składnika do jego właściwości.


Niezwykle rzadki składnik pozyskiwany z grzbietu szczuroszczeta.CZUŁKI SZCZUROSZCZETAZwierzę z gromady jeżowców występujące w północno-wschodnim Atlantyku oraz Morzu Północnym i zachodniej części Morza Bałtyckiego.JEŻAK
Owad z rodziny Chrysopidae, ma dwa długie wąsy i dwie pary zielonkawych, pożyłkowanych skrzydeł, wydaje przykry zapach.MUCHA SIATKOSKRZYDŁAOwad pochodzący z Egiptu, składnik eliksirów.SKARABEUSZ


Dopisz wydarzenie do daty.


1760 r.Garh Felhi - Francuz stworzył kociołek samomieszalny.100 r.Filibeter Grux opatentował kształt i nazwę kociołka użył nazwy elixir.
1800 r. eliksiry stały się oficjalną konkurencją na Mistrzostwach Świata w Sztukach Magicznych.3 500 r. p. n. e.Egipcjanin wymyślił, że mikstury można gotować w garnku(prymitywnym kociołku), rozpalając pod nim ogień.


Opisz sposób warzenia eliksiru spokoju.
Eliksir spokoju
Sposób przyrządzenia: Najpierw wyciągamy kociołek cynowy rozmiar 2. 30 dag much, 1 kg bezozaru, 2 rogi dwurożca, 1 kieł węża.
Do kociołka wlewamy 1l wody, podgrzewamy do temperatury 100°C i dodajemy 1 róg dwurożca. Mieszamy to wszystko 4 razy w stronę według wskazówek zegara.
Po 4 razach mieszamy raz bardzo szybko w drugą stronę. Powinien być zielony. Kroimy cały bezoar w kostki i wrzucamy do kociołka.
Następnie mieszamy powoli przez 10 sekund według wskazówek zegara i kolor powinien być żółty.
Dodajemy teraz 15 dag much i 2 razy mieszamy w przeciwnym kierunku do ruchu wskazówek i powinien mieć kolor żółto-pomarańczowy.
Dodajemy teraz 2 róg dwurożca i znowu mieszamy 4 razy wg wskazówek i 1 raz na odwrót. Powinno się otrzymać kolor zielony.
Teraz dodajemy kieł węża, mieszamy przez 15 sekund szybko według wskazówek zegara i otrzymujemy kolor czerwony i po 30 sekundach dodajemy resztę much
i mieszamy 3 razy. Kolor tego Eliksiru musi być biały.
Właściwości: Kolor eliksiru biały gęstawy pachnie słodkich usypiającym zapachem. Po wypiciu człowiek zapada w głęboki sen.



PisanieTemat: Re: Wielka Sala  Wto 14 Cze 2016, 15:00

Egzamin z eliksirów minął bardzo szybko, a wielu uczniów wyszło z sali z płaczem. Zadania może nie były jakoś szczególnie trudne, ale... Cóż, zdecydowanie dały się we znaki wielu niezbyt dobrze doświadczonym w tej dziedzinie uczniów.


Iga Nox
[z tematu]


Wtorek, 14 czerwca 1934r. godz. 8:30

EGZAMIN Z ZIELARSTWA

Kolejny dzień egzaminów był dla wszystkich już naprawdę męczący. Nie pomagały nawet drobne uśmiechy, jakie swoim podopiecznym słała Adara. Wpuszczeni do środka i usadzeni, zaraz otrzymali arkusze testów, od których zależało, jakie wyniki otrzymają i czy będą mieli szansę dostać się na letnie praktyki w wymarzonym miejscu. @Iga Nox ponownie została usadzona w pierwszej ławce.


EGZAMIN STANDARDOWYCH UMIEJĘTNOŚCI MAGICZNYCH


ZIELARSTWO



_________________________________
Imię i nazwisko, rok, dom


Rozpoznaj definicję.


Łacińska nazwa rodzaju pochodzi od greckiego określenia pszczoły. Jest to ___________.
Często wykorzystywana przyprawa o właściwościach leczniczych. Jest to ___________.
Szeroko rozpowszechniona roślina znana z parzących włosków, które ją pokrywają. Jest to ___________.
Bylina lub krzewinka, hemikryptofit. Jest to ___________.
Gatunek byliny należący do rodziny selerowatych. Jest to ___________.
Gatunek rośliny z rodziny astrowatych. Występuje na większości obszaru Europy, w Azji Zachodniej i Azerbejdżanie, oraz Libii. Jest to ___________.
Roślina o magicznych właściwościach. Jej korzenie są wykorzystywane do produkcji Wywaru Żywej Śmierci, a gałązki do warzenia Eliksiru zapomnienia i Eliksiru Słodkiego Snu.. Jest to ___________.
Rodzaj roślin należący do rodziny różowatych. Jest to ___________.
Siedlisko to widne lasy, zarośla, miedze, zbocza, polany. Jest to ___________.
Gatunek rośliny występujący pospolicie w całej Europie. Fonetycznie kojarzy się z „bełkotem” i taki też może być jego skutek – osoba, która go spożyła wywar z tej rośliny, wygaduje brednie i poddaje się niekontrolowanemu słowotokowi.. Jest to ___________.


Opisz sposób tworzenia zielnika.




Scharakteryzuj lawendę i miętę pieprzową.





Aby wypełnić arkusz skopiuj kod i uzupełnij:
Kod:
<div style="background-image: url('http://i.imgur.com/f0ttKud.jpg');padding: 20px;font-size: 11px;width: 90%;margin:auto;"><center>[font=Playfair Display][b][size=24]EGZAMIN STANDARDOWYCH UMIEJĘTNOŚCI MAGICZNYCH[/size]


[size=20]ZIELARSTWO[/size][/b][/font]</center>


[right]_________________________________
[size=10]Imię i nazwisko, rok, dom[/size][/right]


[center][b]Rozpoznaj definicję.[/b][/center]
<hr>
Łacińska nazwa rodzaju pochodzi od greckiego określenia pszczoły. [b]Jest to ___________.[/b]
Często wykorzystywana przyprawa o właściwościach leczniczych. [b]Jest to ___________.[/b]
Szeroko rozpowszechniona roślina znana z parzących włosków, które ją pokrywają. [b]Jest to ___________.[/b]
Bylina lub krzewinka, hemikryptofit. [b]Jest to ___________.[/b]
Gatunek byliny należący do rodziny selerowatych. [b]Jest to ___________.[/b]
Gatunek rośliny z rodziny astrowatych. Występuje na większości obszaru Europy, w Azji Zachodniej i Azerbejdżanie, oraz Libii. [b]Jest to ___________.[/b]
Roślina o magicznych właściwościach. Jej korzenie są wykorzystywane do produkcji Wywaru Żywej Śmierci, a gałązki do warzenia Eliksiru zapomnienia i Eliksiru Słodkiego Snu.. [b]Jest to ___________.[/b]
Rodzaj roślin należący do rodziny różowatych. [b]Jest to ___________.[/b]
Siedlisko to widne lasy, zarośla, miedze, zbocza, polany. [b]Jest to ___________.[/b]
Gatunek rośliny występujący pospolicie w całej Europie. Fonetycznie kojarzy się z „bełkotem” i taki też może być jego skutek – osoba, która go spożyła wywar z tej rośliny, wygaduje brednie i poddaje się niekontrolowanemu słowotokowi.. [b]Jest to ___________.[/b]


[center][b]Opisz sposób tworzenia zielnika.[/b][/center]
<hr>


[center][b]Scharakteryzuj lawendę i miętę pieprzową.[/b][/center]
<hr>

</div>

CZAS NA UZUPEŁNIENIE TESTÓW TO 24 GODZINY, PÓŹNIEJ SESJA ZOSTAJE ZAMKNIĘTA I ZACZYNA SIĘ KOLEJNY Z EGZAMINÓW.


szkoła óczy xd


Ostatnio zmieniony przez Niosący Naukę dnia Pią 17 Cze 2016, 21:44, w całości zmieniany 1 raz
avatar
Rocznik V

Dodatkowe informacje biograficzne
AKTUALNIE POSIADANA RÓŻDŻKA: 10 cali, Pancerz Kikimory, Kasztan, dość wytrzymała, zdobiona pnączem róży na całej jej długości.
OPANOWANE ZAKLĘCIA: SZKOLNE: ALOHOMORA, COLLOPORTUS, DRĘTWOTA, EXPELLIARMUS, LUMOS, NOX, FINITE, PROTEGO. ŁATWE: AVIS
OPIS POSTACI: Dziewczyna jest szczupła i ma 1,50cm wzrostu. Chodzi pewnym siebie krokiem, ma niebieskie oczy w kształcie migdałów, które radośnie patrzą na świat i ciemnieją, stając się czarnymi, gdy ktoś wyprowadzi ją z równowagi. Są okolone brunatną siateczką rzęs. Nos ma mały i lekko zadarty. Na policzkach i nosie ma piegi, które według innych dodają dziewczynie uroku.Usta różowawe, kryjące małe, białe zęby. Po jej plecach, spływają kaskadą, płomienno-rude włosy do ramion. Zazwyczaj są rozpuszczone i pofalowane. Na lewym nadgarstku ma bliznę przypominającą małego smoka po wypadku z dzieciństwa. Dziewczyna nie lubi się stroić - nie nosi żadnej biżuterii, nie maluje się. Ubiera się dosyć normalnie. Najczęściej nosi ubrania w wzór kwiecisty. Lubi i spodnie i spódnice, więc ubiera je na zmianę. Szata codzienna w ogóle jej nie przeszkadza, przyzwyczaiła się już do niej. Jedną z najmniej rzucających się w oczy cech dziewczyny jest jej styl ubierania się. Nie nosi się, jak typowa modelka, a zwyczajna, mugolska dziewczyna. Z powodu swojej krótkowzroczności nosi okulary. Delikatnie pachnie nutami kwiatowymi.

Zobacz profil autora http://mortis.forumpolish.com/t693-hermes-i-sami http://mortis.forumpolish.com/t702-wlochaty-notes-do-wszystkiego http://mortis.forumpolish.com/t694-skrytka-numer-666
PisanieTemat: Re: Wielka Sala  Sro 15 Cze 2016, 10:56

Iga podchodziła do SUM-ów nie wiedząc, że niebawem jej ojciec, zbuntuje się i odetnie możliwość przesyłania pieniędzy.
Tym samym nie będzie mogła kontynuować praktyk letnich i dalej się ucyć. Jednakże w tym momencie, miała raptem piętnaście lat i młodość na ciele i umyśle,
nie zaprzątała sobie tym głowy, próbując żyć normalnie. Dlatego też stresowała się nadchodzącymi egzaminami, jak każda inna nastolatka.
No, pod warunkiem, że choć trochę ważna była dla niej nauka, a nie wałęsanie się po kątach.
No nieważne. Kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamieniem. W każdym razie najpierw miała iść na egzamin z Zaklęć.
Jej wiedza była na przyzwoitym poziomie, dlatego sądziła, że dostanie zadowalający lub nędzny. Oby padło na tą pierwszą ocenę, z czego byłaby uradowana.
Mugoloznastwo zatoczyło koło, tak samo zresztą z ONMS. Gorzej, kiedy przyszło do zielarstwa - nędzny.
No cóż, nie była orłem z tego przedmiotu. Na ostatnim się zacięła kompletnie i dostanie minimalne noty - to oznaczało okropny.
No cóż, widocznie nauka faktycznie nie była dla niej

EGZAMIN STANDARDOWYCH UMIEJĘTNOŚCI MAGICZNYCH


ZIELARSTWO



Iga Nox Huffelpuff,V rok
Imię i nazwisko, rok, dom


Rozpoznaj definicję.


Łacińska nazwa rodzaju pochodzi od greckiego określenia pszczoły. Jest to MELISA.
Często wykorzystywana przyprawa o właściwościach leczniczych. Jest to PIEPRZ.
Szeroko rozpowszechniona roślina znana z parzących włosków, które ją pokrywają. Jest to POKRZYWA ZWYCZAJNA.
Bylina lub krzewinka, hemikryptofit. Jest to KRWAWNIK POSPOLITY.
Gatunek byliny należący do rodziny selerowatych. Jest to LUBCZYK.
Gatunek rośliny z rodziny astrowatych. Występuje na większości obszaru Europy, w Azji Zachodniej i Azerbejdżanie, oraz Libii. Jest to STOKROTKA.
Roślina o magicznych właściwościach. Jej korzenie są wykorzystywane do produkcji Wywaru Żywej Śmierci, a gałązki do warzenia Eliksiru zapomnienia i Eliksiru Słodkiego Snu.. Jest to WALERIANA.
Rodzaj roślin należący do rodziny różowatych. Jest to RÓŻA DZIKA.
Siedlisko to widne lasy, zarośla, miedze, zbocza, polany. Jest to GŁÓG DWUSZYJKOWY.
Gatunek rośliny występujący pospolicie w całej Europie. Fonetycznie kojarzy się z „bełkotem” i taki też może być jego skutek – osoba, która go spożyła wywar z tej rośliny, wygaduje brednie i poddaje się niekontrolowanemu słowotokowi.. Jest to BLEKOT POSPOLITY.


Opisz sposób tworzenia zielnika.

Zbierane do zielnika rośliny, zaraz po zbiorze rozkładane są między papierowymi kartkami chłonącymi wilgoć. Wysuszone rośliny zachowują kształty poszczególnych organów i zwykle także kolory. By możliwe było ich przechowywanie przez długi czas, wysuszone rośliny są zabezpieczane przed szkodnikami.
Wysuszone rośliny naklejone lub przypięte są na poetykietowane i posegregowane arkusze papieru (o rozmiarach zwykle w granicach 29-33 × 41-46 cm). Poszczególne arkusze łączone bywają w teczki (fascykuły) według kryterium systematycznego lub miejsca zbioru (np. łączone w fascykuły bywają zwykle arkusze z okazami tego samego gatunku). Etykiety zawierają opis roślin – przynależność gatunkową, w tym nazwę naukową i pospolitą, zajmowane siedlisko, stanowisko i datę zebrania, ew. daty pylenia, siania, zbiorów i tym podobne informacje dotyczące roślin – w zależności od twórcy zielnika. Herbarium opisane jest nazwiskiem twórcy lub, w przypadku pracy zbiorowej, twórców. Na etykietach podaje się nazwisko znalazcy, autora oznaczenia rośliny i wykonawcy planszy.
Odpowiednikiem zielnika dla wielu grup glonów, których nie sposób przechować w formie zasuszonych okazów, są ikonoteki. Nie zawierają one jednak roślin, ale ryciny lub fotografie spod mikroskopów. Niektóre organy roślin (np. duże owoce), a także owocniki grzybów przechowuje się w alkoholu lub formalinowo-alkoholowych płynach konserwujących.





Scharakteryzuj lawendę i miętę pieprzową.
LAWENDA
Kwiat stosowany przy warzeniu wielu eliksirów. Lawenda występuje niemal na każdym kontynencie, uprawiane i wykorzystywane w kosmetyce lub jako rośliny ozdobne.
MIĘTA PIEPRZOWA
Roślina o magicznych właściwościach będąca składnikiem wielu eliksirów, między innymi osłabia efekty uboczne eliksiru wzbudzającego euforię. Mięta pieprzowa wykorzystywana jest w różny inny sposób w świecie czarodziejskim, znana jest także powszechnie mugolom.




PisanieTemat: Re: Wielka Sala  Czw 16 Cze 2016, 17:34

Po plecach wszystkich uczniów przeszedł dreszcz, gdy zobaczyli treść egzaminu. Nie pomogły nawet uśmiechy wysyłane przez dyrektorkę, bo materiał okazał się być dla niektórych za trudny. Kilka dziewcząt wyszło z sali z płaczem.


Iga Nox
[z tematu]


Środa, 15 czerwca 1934r. godz. 8:30

EGZAMIN Z OPIEKI NAD MAGICZNYMI STWORZENIAMI

Jeden z ostatnich egzaminów rozpoczął się z lekkim opóźnieniem. Profesor Fraser ponownie miał problem ze złapaniem swojej Cecil i zmuszeniem jej, by została w komnatach, bądź przy zagrodzie. gdy jednak mu się to udało, wparował do sali z egzaminami pod pachą i jeszcze lekko dysząc ze zmęczenia zaczął rozdawać arkusze. @Iga Nox została usadzona przez dyrektorkę w pierwszej ławce, zaś @Gabrielle Williams trzeciej.


EGZAMIN STANDARDOWYCH UMIEJĘTNOŚCI MAGICZNYCH


OPIEKA NAD MAGICZNYMI STWORZENIAMI



_________________________________
Imię i nazwisko, rok, dom


Rozpoznaj definicję.


Często bywają mylone z elfami, chociaż stanowią oddzielny gatunek. Jest to ___________.
Hybryda powstała z połączenia konia z orłem. ma mniej więcej takie same rozmiary co koń. Jest to ___________.
Okrągłe, malutkie stworzątka o kremowoszarym i mięciutkim futerku. Jest to ___________.
Magiczne zwierzę będące odmianą kota. Jest to ___________.
Pospolity szkodnik ogrodowy, spotykany na całym obszarze północnej Europy, a także w Ameryce Północnej. Jest to ___________.
Skrzydlaty koń popularny w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Jest to ___________.
Demon wodny, spotykany w irlandzkich i brytyjskich jeziorach. Jest to ___________.
Mała jaszczurka, która lubi ogień i się nim żywi. Jest to ___________.
Srebrne ryby, żyjące w Oceanie Indyjskim. Jest to ___________.
Uzębiona zmutowana osa, gigantyczny owad. Jest to ___________.


Opisz klasyfikację.


X___________XX___________
XXXX___________XXX___________


Opisz różnice między magiczną istotą a magicznym stworzeniem.





Aby wypełnić arkusz skopiuj kod i uzupełnij:
Kod:
<div style="background-image: url('http://i.imgur.com/f0ttKud.jpg');padding: 20px;font-size: 11px;width: 90%;margin:auto;"><center>[font=Playfair Display][b][size=24]EGZAMIN STANDARDOWYCH UMIEJĘTNOŚCI MAGICZNYCH[/size]


[size=20]OPIEKA NAD MAGICZNYMI STWORZENIAMI[/size][/b][/font]</center>


[right]_________________________________
[size=10]Imię i nazwisko, rok, dom[/size][/right]


[center][b]Rozpoznaj definicję.[/b][/center]
<hr>
Często bywają mylone z elfami, chociaż stanowią oddzielny gatunek. [b]Jest to ___________.[/b]
Hybryda powstała z połączenia konia z orłem. ma mniej więcej takie same rozmiary co koń. [b]Jest to ___________.[/b]
Okrągłe, malutkie stworzątka o kremowoszarym i mięciutkim futerku. [b]Jest to ___________.[/b]
Magiczne zwierzę będące odmianą kota. [b]Jest to ___________.[/b]
Pospolity szkodnik ogrodowy, spotykany na całym obszarze północnej Europy, a także w Ameryce Północnej. [b]Jest to ___________.[/b]
Skrzydlaty koń popularny w Wielkiej Brytanii i Irlandii. [b]Jest to ___________.[/b]
Demon wodny, spotykany w irlandzkich i brytyjskich jeziorach. [b]Jest to ___________.[/b]
Mała jaszczurka, która lubi ogień i się nim żywi. [b]Jest to ___________.[/b]
Srebrne ryby, żyjące w Oceanie Indyjskim. [b]Jest to ___________.[/b]
Uzębiona zmutowana osa, gigantyczny owad. [b]Jest to ___________.[/b]


[center][b]Opisz klasyfikację.[/b][/center]
<hr>
[center]<table cellspacing="10"><tr><td>[b]X[/b]</td><td>___________</td><td>[b]XX[/b]</td><td>___________</td></tr><tr><td>[b]XXXX[/b]</td><td>___________</td><td>[b]XXX[/b]</td><td>___________</td></tr></table>[/center]


[center][b]Opisz różnice między magiczną istotą a magicznym stworzeniem.[/b][/center]
<hr>

</div>

CZAS NA UZUPEŁNIENIE TESTÓW TO 24 GODZINY, PÓŹNIEJ SESJA ZOSTAJE ZAMKNIĘTA I ZACZYNA SIĘ KOLEJNY Z EGZAMINÓW.


szkoła óczy xd


Ostatnio zmieniony przez Niosący Naukę dnia Pią 17 Cze 2016, 21:44, w całości zmieniany 1 raz
avatar
Rocznik V

Dodatkowe informacje biograficzne
AKTUALNIE POSIADANA RÓŻDŻKA: 11 cali, sztywna, róg jednorożca, jarzębina
OPANOWANE ZAKLĘCIA: Episkey, Expelliarmus, Protego, Zaklęcie kameleona, Petrificus totalus, Accio, Lumos, Nox, Impedimenta, Drętwota, Alohomora, Riddiculus, Avifors, Finite, Cave Inimicum, Arania Exumai, Atramento
OPIS POSTACI: Gabrielle wygląda jak przeciętna, 16-letnia dziewczyna. Niczym się nie wyróżnia - ot taka zwykła, szara myszka. Ma jedynie 160cm wzrostu, a do tego jest drobniutka i chudziutka. Jednak jeśli zechce, to potrafi spojrzeć na kogoś tak, że jej dosyć niski wzrost przestanie mieć jakiekolwiek znaczenie. Gabi jest naturalną blondynką o szaro-niebieskich oczach, które w zależności od nastroju mogą przyjmować wygląd gładkiej, lśniącej tafli jeziora lub wzburzonego morza podczas sztormu. Na karku posiada dosyć sporą bliznę, która jest pamiątką po upadku podczas próby nauki jazdy na nartach, jednak zazwyczaj ukrywa ją pod rozpuszczonymi włosami.

Zobacz profil autora http://mortis.forumpolish.com/t840-zwierzaki-gabrielle-3 http://mortis.forumpolish.com/t839-skrytka-nr-333
PisanieTemat: Re: Wielka Sala  Czw 16 Cze 2016, 18:58

Czekał ją właśnie trzeci egzamin. Zabawne, jak stres odpływał z każdym kolejnym zapisanym kawałkiem pergaminu. Dodatkowo Opieka Nad Magicznymi Stworzeniami byłą dosyć prostym przedmiotem, więc uznała, że nie ma sensu się nią denerwować. Tak więc, niemal całkowicie spokojna, zajęła wyznaczone miejsce i zabrała się do pisania. Oby tylko nie było akromantuli...

EGZAMIN STANDARDOWYCH UMIEJĘTNOŚCI MAGICZNYCH


OPIEKA NAD MAGICZNYMI STWORZENIAMI



Gabrielle Williams, V rok, Ravenclaw
Imię i nazwisko, rok, dom


Rozpoznaj definicję.


Często bywają mylone z elfami, chociaż stanowią oddzielny gatunek. Jest to Bahanka.
Hybryda powstała z połączenia konia z orłem. ma mniej więcej takie same rozmiary co koń. Jest to Hipogryf.
Okrągłe, malutkie stworzątka o kremowoszarym i mięciutkim futerku. Jest to Pufek.
Magiczne zwierzę będące odmianą kota. Jest to Kuguchar.
Pospolity szkodnik ogrodowy, spotykany na całym obszarze północnej Europy, a także w Ameryce Północnej. Jest to Gnom.
Skrzydlaty koń popularny w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Jest to Aetonan.
Demon wodny, spotykany w irlandzkich i brytyjskich jeziorach. Jest to Druzgotek.
Mała jaszczurka, która lubi ogień i się nim żywi. Jest to Salamandra.
Srebrne ryby, żyjące w Oceanie Indyjskim. Jest to Ramora.
Uzębiona zmutowana osa, gigantyczny owad. Jest to Trutniowiec Krwiopijca.


Opisz klasyfikację.


XNudneXXNiegroźne, dające się udomowić
XXXXGroźne, wymaga specjalnej wiedzy, czarodziej-specjalista powinien dać sobie radęXXXOdpowiedzialny czarodziej powinien dać sobie radę


Opisz różnice między magiczną istotą a magicznym stworzeniem.


Istotami są zwierzęta, które posiadają na tyle wysoką inteligencję, żeby być w stanie zrozumieć prawa rządzące społecznością czarodziejów i być w stanie brać udział przy ich ustalaniu. (wcześniej dzielono je również ze względu na to czy chodzą na dwóch nogach, albo czy porozumiewają się ludzkim językiem)
avatar
Rocznik V

Dodatkowe informacje biograficzne
AKTUALNIE POSIADANA RÓŻDŻKA: 10 cali, Pancerz Kikimory, Kasztan, dość wytrzymała, zdobiona pnączem róży na całej jej długości.
OPANOWANE ZAKLĘCIA: SZKOLNE: ALOHOMORA, COLLOPORTUS, DRĘTWOTA, EXPELLIARMUS, LUMOS, NOX, FINITE, PROTEGO. ŁATWE: AVIS
OPIS POSTACI: Dziewczyna jest szczupła i ma 1,50cm wzrostu. Chodzi pewnym siebie krokiem, ma niebieskie oczy w kształcie migdałów, które radośnie patrzą na świat i ciemnieją, stając się czarnymi, gdy ktoś wyprowadzi ją z równowagi. Są okolone brunatną siateczką rzęs. Nos ma mały i lekko zadarty. Na policzkach i nosie ma piegi, które według innych dodają dziewczynie uroku.Usta różowawe, kryjące małe, białe zęby. Po jej plecach, spływają kaskadą, płomienno-rude włosy do ramion. Zazwyczaj są rozpuszczone i pofalowane. Na lewym nadgarstku ma bliznę przypominającą małego smoka po wypadku z dzieciństwa. Dziewczyna nie lubi się stroić - nie nosi żadnej biżuterii, nie maluje się. Ubiera się dosyć normalnie. Najczęściej nosi ubrania w wzór kwiecisty. Lubi i spodnie i spódnice, więc ubiera je na zmianę. Szata codzienna w ogóle jej nie przeszkadza, przyzwyczaiła się już do niej. Jedną z najmniej rzucających się w oczy cech dziewczyny jest jej styl ubierania się. Nie nosi się, jak typowa modelka, a zwyczajna, mugolska dziewczyna. Z powodu swojej krótkowzroczności nosi okulary. Delikatnie pachnie nutami kwiatowymi.

Zobacz profil autora http://mortis.forumpolish.com/t693-hermes-i-sami http://mortis.forumpolish.com/t702-wlochaty-notes-do-wszystkiego http://mortis.forumpolish.com/t694-skrytka-numer-666
PisanieTemat: Re: Wielka Sala  Pią 17 Cze 2016, 09:55

Obawiała się, decydując o tym, co właściwie będzie zdawała na SUM-ach. Właściwie zależało jej wyłącznie na ONMS, ale wiedziała, że to nie wystarczy.
Eliksiry i zielarstwo wydawały jej się równie ważne, kiedy chodziło o jakiś departament, a Puchonka wiedziała, że to dokładnie to, co chce robić w życiu.
Musiało jej się więc udać. Nie była jednak przekonana, że poradzi sobie z całą resztą. Mimo wątpliwości zgłosiła już listę przedmiotów, które będzie zdawać.
Nie było więc opcji,wycofania się. Jej ambicja sprawiła, że na kilka miesięcy przed pierwszym egzaminem pracowała ciężko i chodziła na zajęcia dodatkowe,
żeby poprawić stan swojej wiedzy z przedmiotów, których nie była do końca pewna.
Chociaż Iga nie pozwoliła sobie panikę, płacz czy okazywanie zdenerwowania, kiedy wreszcie nadszedł ten wielki dzień, nie mogła powiedzieć,
że wszystko jest w porządku.
Zawsze była świetna w teorii dzięki swojej pamięci fotograficznej, ale praktyka... Gdyby chociaż jeden z przedmiotów nazywał się "zadowalanie kobiet"...
Tak czy inaczej nie było najgorzej i chociaż dziewczyna nie poradziła sobie z częścią zadań, niektóre poszły jej aż nadzwyczaj dobrze.
Tylko co z tego, skoro nie miała nikogo, komu mogłaby się pochwalić?

EGZAMIN STANDARDOWYCH UMIEJĘTNOŚCI MAGICZNYCH


OPIEKA NAD MAGICZNYMI STWORZENIAMI



Iga Nox, V rok, Huffelpuff
Imię i nazwisko, rok, dom


Rozpoznaj definicję.


Często bywają mylone z elfami, chociaż stanowią oddzielny gatunek. Jest to Bahanka.
Hybryda powstała z połączenia konia z orłem. ma mniej więcej takie same rozmiary co koń. Jest to Hipogryf.
Okrągłe, malutkie stworzątka o kremowoszarym i mięciutkim futerku. Jest to Pufek.
Magiczne zwierzę będące odmianą kota. Jest to Kuguchar.
Pospolity szkodnik ogrodowy, spotykany na całym obszarze północnej Europy, a także w Ameryce Północnej. Jest to Gnom.
Skrzydlaty koń popularny w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Jest to Aetonan.
Demon wodny, spotykany w irlandzkich i brytyjskich jeziorach. Jest to Druzgotek.
Mała jaszczurka, która lubi ogień i się nim żywi. Jest to Salamandra.
Srebrne ryby, żyjące w Oceanie Indyjskim. Jest to Ramora.
Uzębiona zmutowana osa, gigantyczny owad. Jest to Trutniowiec Krwiopijca.


Opisz klasyfikację.


XNudneXXNiegroźne, dające się udomowić
XXXXGroźne, wymaga specjalnej wiedzy, czarodziej-specjalista powinien dać sobie radęXXXOdpowiedzialny czarodziej powinien dać sobie radę


Opisz różnice między magiczną istotą a magicznym stworzeniem.


Istotami są takie zwierzęta, które posiadają wysoką inteligencję, żeby być w stanie zrozumieć prawa rządzące społecznością czarodziejów
i być w stanie brać udział przy ich ustalaniu.(wcześniej dzielono je również ze względu na to czy chodzą na dwóch nogach, albo czy porozumiewają się ludzkim językiem)
[/quote]






PisanieTemat: Re: Wielka Sala  Pią 17 Cze 2016, 15:18

Na pewno dali sobie radę, to tacy zdolni uczniowie...! - przeszło przez myśl profesora Frasera, kiedy ostatnia z uczennic opuściła salę egzaminacyjną. Tegoroczny arkusz nie był trudny, więc liczył na same dobre wyniki!


Iga Nox, Gabrielle Williams [z tematu]


Czwartek, 16 czerwca 1934r. godz. 8:30

EGZAMIN Z NUMEROLOGII

Egzamin z rozpoczął się punktualnie. Nie był na nim obecny profesor Bułhakow - zamiast niego znajdował się wyznaczony  na zastępstwo nauczyciel. Wraz z głównym egzaminatorem rozdali arkusze śmiałkom, którzy postanowili zdawać w tym roku SUMy z numerologii. @Gabrielle Williams została usadzona w trzeciej ławce, za wyjątkowo wysokim, wiercącym się cały czas krukonem.


EGZAMIN STANDARDOWYCH UMIEJĘTNOŚCI MAGICZNYCH


NUMEROLOGIA



_________________________________
Imię i nazwisko, rok, dom


Oblicz liczbę celu życia, wewnętrzną i ekspresji zewnętrznej czarodzieja o imieniu i nazwisku Fidiasz Aiowa.



Zdefiniuj pojęcie liczby mistrzowskiej i opisz jedną z nich.



Czego możemy dowiedzieć się o sobie dzięki numerologii?





Aby wypełnić arkusz skopiuj kod i uzupełnij:
Kod:
<div style="background-image: url('http://i.imgur.com/f0ttKud.jpg');padding: 20px;font-size: 11px;width: 90%;margin:auto;"><center>[font=Playfair Display][b][size=24]EGZAMIN STANDARDOWYCH UMIEJĘTNOŚCI MAGICZNYCH[/size]


[size=20]NUMEROLOGIA[/size][/b][/font]</center>


[right]_________________________________
[size=10]Imię i nazwisko, rok, dom[/size][/right]


[center][b]Oblicz liczbę celu życia, wewnętrzną i ekspresji zewnętrznej czarodzieja o imieniu i nazwisku [i]Fidiasz Aiowa[/i].[/b][/center]
<hr>

[center][b]Zdefiniuj pojęcie liczby mistrzowskiej i opisz jedną z nich.[/b][/center]
<hr>

[center][b]Czego możemy dowiedzieć się o sobie dzięki numerologii?[/b][/center]
<hr>

</div>

CZAS NA UZUPEŁNIENIE TESTÓW TO 24 GODZINY, PÓŹNIEJ SESJA ZOSTAJE ZAMKNIĘTA I ZACZYNA SIĘ KOLEJNY Z EGZAMINÓW.


szkoła óczy xd


Ostatnio zmieniony przez Niosący Naukę dnia Pią 17 Cze 2016, 21:43, w całości zmieniany 1 raz
avatar
Rocznik V

Dodatkowe informacje biograficzne
AKTUALNIE POSIADANA RÓŻDŻKA: 11 cali, sztywna, róg jednorożca, jarzębina
OPANOWANE ZAKLĘCIA: Episkey, Expelliarmus, Protego, Zaklęcie kameleona, Petrificus totalus, Accio, Lumos, Nox, Impedimenta, Drętwota, Alohomora, Riddiculus, Avifors, Finite, Cave Inimicum, Arania Exumai, Atramento
OPIS POSTACI: Gabrielle wygląda jak przeciętna, 16-letnia dziewczyna. Niczym się nie wyróżnia - ot taka zwykła, szara myszka. Ma jedynie 160cm wzrostu, a do tego jest drobniutka i chudziutka. Jednak jeśli zechce, to potrafi spojrzeć na kogoś tak, że jej dosyć niski wzrost przestanie mieć jakiekolwiek znaczenie. Gabi jest naturalną blondynką o szaro-niebieskich oczach, które w zależności od nastroju mogą przyjmować wygląd gładkiej, lśniącej tafli jeziora lub wzburzonego morza podczas sztormu. Na karku posiada dosyć sporą bliznę, która jest pamiątką po upadku podczas próby nauki jazdy na nartach, jednak zazwyczaj ukrywa ją pod rozpuszczonymi włosami.

Zobacz profil autora http://mortis.forumpolish.com/t840-zwierzaki-gabrielle-3 http://mortis.forumpolish.com/t839-skrytka-nr-333
PisanieTemat: Re: Wielka Sala  Pią 17 Cze 2016, 20:03

Weszła do sali, aby napisać swój przedostatni egzamin. Miała nadzieję, że będzie jak najwięcej zadań, w których będzie mogła coś policzyć, bo właśnie takie wychodziły jej najlepiej. Zajęła miejsce i westchnęła, widząc, kto siedzi w ławce przed nią. No ale dobra, nie można mieć wszystkiego. Wiedziała, że jeśli tylko odpowiednio się skupi, to będzie w stanie poradzić sobie z tą drobną niedogodnością. Kiedy dostała pergamin, uśmiechnęła się widząc pierwsze zadanie - będzie dobrze[/b].

EGZAMIN STANDARDOWYCH UMIEJĘTNOŚCI MAGICZNYCH


NUMEROLOGIA




Gabrielle Williams, V rok, Ravenclaw
Imię i nazwisko, rok, dom



Oblicz liczbę celu życia, wewnętrzną i ekspresji zewnętrznej czarodzieja o imieniu i nazwisku Fidiasz Aiowa.



Liczba celu życia:
F I D I A S Z    A I O W A
6 9 4 9 1 1 8   1 9 6  5 1

60 -> 6+0=6

Liczba wewnętrzna:

F I D I A S Z    A I O W A
F 9 D 9 1 S Z   1 9 6 W 1

36 -> 3+6=9

Liczba ekspresji zewnętrznej:

F I D I A S Z    A I O W A
6 I 4 I A 1 8    A  I O 5 A

24 -> 2+4=6

Zdefiniuj pojęcie liczby mistrzowskiej i opisz jedną z nich.




Liczba mistrzowska to liczba, jaką posiadają osoby, które wybrały wibracje urodzenia - są bowiem istotami o długiej drodze kosmicznej ewolucji i kiedy stają się świadomymi tego, że powinni służyć innym - mają na celu kochać, chronić, prowadzić i ich uczyć. Projektują oni swoje wewnętrzne światło, aby móc oświecać innych, inspirować ich oraz zachęcać do rozwoju. Dążą oni również do przezwyciężenia słabości i ograniczeń ich cyfry prostej.

Czterdzieści cztery -> Jest to siła biznesu, pieniędzy i władzy. Ma symbolizować panowanie ducha nad materią oraz dotyczyć prosperity, umiejętności radzenia sobie z finansami, zdobywania sławy, a także zdolności w zakresie uzdrawiania dotykiem. Jest to też duża moralność i sprawiedliwość, która opiera się na ponadczasowej wiedzy. Ma ogromny wpływ na to, co się dzieje, więc sprzyja również ewolucji świata. Jeśli duch i materia znajdują się w równowadze, to przynosi sukces i powodzenie. Należy uważać na chciwość, manipulację i egoizm.



Czego możemy dowiedzieć się o sobie dzięki numerologii?




1. Poznajemy nasze zalety, talenty i uzdolnienia
2. Dowiadujemy się jakie mamy słabe strony, nad czym powinniśmy pracować
3. Możemy bardziej zrozumieć samego siebie
4. Możemy określić osobowość i predyspozycje człowieka i dowiedzieć się jakie posiada cechy (nawet, jeśli są głęboko ukryte)
5. Dowiadujemy się jaką pracę powinniśmy wybrać, by móc czuć się jak najbardziej spełnionym zawodowo
6. Uczymy się wykorzystywać sprzyjające momenty w życiu i łagodzić okresy niesprzyjające
7. Możemy przewidzieć, jakie wibracje niosą kolejne lata i na co zwracać uwagę
8. Dowiadujemy się jakiego powinniśmy szukać partnera oraz na co uważać i nad czym pracować w istniejącym związku
9. Możemy wybrać jak najbardziej odpowiednie imię dla dziecka
10. Możemy wybrać najbardziej odpowiednią datę ślubu
11. Wykorzystujemy ją w biznesie. Możemy wybrać najbardziej odpowiednią nazwę firmy i datę jej otwarcia
12. Uczymy się żyć w zgodzie i harmonii z wszechświatem
PisanieTemat: Re: Wielka Sala  Pią 17 Cze 2016, 21:42

Niewiele osób pojawiło się na egzaminie z numerologii. Czy była to sprawka trudności przedmiotu, czy może przerażenia, jakie w uczniach wzbudzał sam prowadzący? Zdawało się być to nieodgadnione. Gdy wszyscy skończyli pisać, prace zostały zebrane a uczniowie byli wolni. Do następnego dnia, oczywiście.


Gabrielle Williams [z tematu]


Piątek, 17 czerwca 1934r. godz. 8:30

EGZAMIN Z ASTRONOMII

Ostatni z egzaminów teoretycznych zaczął się punktualnie. Jego początek został zakomunikowany stukaniem kopyt profesora Liadonraya, który rozejrzał się po znikomej liczbie uczniów i pokręcił głową. @Gabrielle Williams została usadzona w czwartej ławce, jednej z tych znajdujących się przy oknie, przez które mogła dostrzec znajome twarze siedzące na błoniach. Ach, szkoda, że ona w tym czasie musiała pisać egzamin.


EGZAMIN STANDARDOWYCH UMIEJĘTNOŚCI MAGICZNYCH


ASTRONOMIA



_________________________________
Imię i nazwisko, rok, dom


Dobierz gwiazdozbiór do opisu.


Gwiazdozbiór identyfikowany z Nergalem. Jest to ___________.
Przez Sumerów nazywany był Gir-Tab. Jest to ___________.
Starożytni Babilończycy widzieli go jako kłos z ziarnami oraz liść palmy. Jest to ___________.
Jest utożsamiany z Asklepiosem, synem Apolla i nimfy Koronis, greckim bogiem sztuki lekarskiej, który miał moc wskrzeszania zmarłych. Jest to ___________.


Rozpoznaj symbol.


______________________
______________________
______________________


Wyjaśnij czym jest gwiazdozbiór i ciało niebieskie.




Opisz zależność między astronomią a astrologią.






Aby wypełnić arkusz skopiuj kod i uzupełnij:
Kod:
<div style="background-image: url('http://i.imgur.com/f0ttKud.jpg');padding: 20px;font-size: 11px;width: 90%;margin:auto;"><center>[font=Playfair Display][b][size=24]EGZAMIN STANDARDOWYCH UMIEJĘTNOŚCI MAGICZNYCH[/size]


[size=20]ASTRONOMIA[/size][/b][/font]</center>


[right]_________________________________
[size=10]Imię i nazwisko, rok, dom[/size][/right]


[center][b]Dobierz gwiazdozbiór do opisu.[/b][/center]
<hr>
Gwiazdozbiór identyfikowany z Nergalem. [b]Jest to ___________.[/b]
Przez Sumerów nazywany był Gir-Tab. [b]Jest to ___________.[/b]
Starożytni Babilończycy widzieli go jako kłos z ziarnami oraz liść palmy. [b]Jest to ___________.[/b]
Jest utożsamiany z Asklepiosem, synem Apolla i nimfy Koronis, greckim bogiem sztuki lekarskiej, który miał moc wskrzeszania zmarłych. [b]Jest to ___________.[/b]


[center][b]Rozpoznaj symbol.[/b][/center]
<hr>
[center]<table cellspacing="10"><tr><td>[size=24][b]♄[/b][/size]</td><td>___________</td><td>[size=24][b]♃[/b][/size]</td><td>___________</td></tr><tr><td>[size=24][b]♅[/b][/size]</td><td>___________</td><td>[size=24][b]♇[/b][/size]</td><td>___________</td></tr><tr><td>[size=24][b]◯[/b][/size]</td><td>___________</td><td>[size=24][b]☿[/b][/size]</td><td>___________</td></tr></table>[/center]


[center][b]Wyjaśnij czym jest gwiazdozbiór i ciało niebieskie.[/b][/center]
<hr>


[center][b]Opisz zależność między astronomią a astrologią.[/b][/center]
<hr>


</div>

CZAS NA UZUPEŁNIENIE TESTÓW TO 24 GODZINY, PÓŹNIEJ SESJA ZOSTAJE ZAMKNIĘTA I ZACZYNA SIĘ KOLEJNY Z EGZAMINÓW.


szkoła óczy xd
avatar
Rocznik V

Dodatkowe informacje biograficzne
AKTUALNIE POSIADANA RÓŻDŻKA: 11 cali, sztywna, róg jednorożca, jarzębina
OPANOWANE ZAKLĘCIA: Episkey, Expelliarmus, Protego, Zaklęcie kameleona, Petrificus totalus, Accio, Lumos, Nox, Impedimenta, Drętwota, Alohomora, Riddiculus, Avifors, Finite, Cave Inimicum, Arania Exumai, Atramento
OPIS POSTACI: Gabrielle wygląda jak przeciętna, 16-letnia dziewczyna. Niczym się nie wyróżnia - ot taka zwykła, szara myszka. Ma jedynie 160cm wzrostu, a do tego jest drobniutka i chudziutka. Jednak jeśli zechce, to potrafi spojrzeć na kogoś tak, że jej dosyć niski wzrost przestanie mieć jakiekolwiek znaczenie. Gabi jest naturalną blondynką o szaro-niebieskich oczach, które w zależności od nastroju mogą przyjmować wygląd gładkiej, lśniącej tafli jeziora lub wzburzonego morza podczas sztormu. Na karku posiada dosyć sporą bliznę, która jest pamiątką po upadku podczas próby nauki jazdy na nartach, jednak zazwyczaj ukrywa ją pod rozpuszczonymi włosami.

Zobacz profil autora http://mortis.forumpolish.com/t840-zwierzaki-gabrielle-3 http://mortis.forumpolish.com/t839-skrytka-nr-333
PisanieTemat: Re: Wielka Sala  Pią 17 Cze 2016, 22:25

W końcu przyszedł czas na jej ostatni egzamin. Pokręciła głową, widząc jak mało uczniów zamierzało go zdawać. Astronomia jak zwykle nie była docenianym przedmiotem. Ale z drugiej strony nic dziwnego - nie była potrzebna na żadnym ze stażów i nawet ona pisała ją tylko i wyłącznie dla przyjemności. Kiedy została usadzona na swoim miejscu z tęsknotą wyjrzała na zalane słonecznym blaskiem błonia. Jeśli było coś, czego nie lubiła w szkole, to było to zdawanie egzaminów. Ale na szczęście dla niej, miały one już niedługo dobiec końca. To już ostatni. Kiedy otrzymała pergamin, skupiła się jak tylko najbardziej potrafiła i zajęła się pisaniem. Jeszcze tylko chwila, drobna chwila i koniec...

EGZAMIN STANDARDOWYCH UMIEJĘTNOŚCI MAGICZNYCH


ASTRONOMIA



Gabrielle Williams, V rok, Ravenclaw
Imię i nazwisko, rok, dom


Dobierz gwiazdozbiór do opisu.


Gwiazdozbiór identyfikowany z Nergalem. Jest to Gwiazdozbiór Strzelca.
Przez Sumerów nazywany był Gir-Tab. Jest to Gwiazdozbiór Skorpiona.
Starożytni Babilończycy widzieli go jako kłos z ziarnami oraz liść palmy. Jest to Gwiazdozbiór Panny.
Jest utożsamiany z Asklepiosem, synem Apolla i nimfy Koronis, greckim bogiem sztuki lekarskiej, który miał moc wskrzeszania zmarłych. Jest to Gwiazdozbiór Wężownika.


Rozpoznaj symbol.


SaturnJowisz
UranPluton
Księżyc ZiemskiMerkury


Wyjaśnij czym jest gwiazdozbiór i ciało niebieskie.



Gwiazdozbiór -> grupa gwiazd, która  zajmuje określony obszar na sferze niebieskiej. Po jakimś czasie gwiazdy te zaczęto łączyć w różne symboliczne kształty oraz nadawać im nazwy pochodzące z mitologii (Tradycja ta sięga niepamiętnych czasów starożytnych, najstarsze zachowane wzmianki pochodzą z ok. 4000 lat p.n.e.). Chociaż mogłoby się wydawać inaczej, to gwiazdy, które tworzą dany gwiazdozbiór wcale nie są ze sobą zazwyczaj fizycznie związane - ich bliskie położenie na niebie to efekt geometrycznego rzutowania ich położeń na sferę niebieską.

Ciało niebieskie -> jest to obiekt fizyczny, układ powiązanych ze sobą obiektów albo ich struktur. Występuje on w przestrzeni kosmicznej (poza atmosferą ziemską). Jest to główny przedmiot zainteresowania astronomii.

Opisz zależność między astronomią a astrologią.



Astronomia jest nauką, która zajmuje się ciałami niebieskimi (ich budową, ruchami, pochodzeniem i ewolucją) oraz materią rozproszoną w przestrzeni kosmicznej. Oprócz tego zajmuje się Wszechświatem jako całością.
Natomiast astrologia to wróżbiarstwo, które polega na przewidywaniu przyszłości (poszczególnych ludzi lub wydarzeń na naszej planecie) na podstawie tego jak położone są ciała niebieskie na nieboskłonie.
W starożytności nie występowało jednak żadne rozróżnienie pomiędzy tymi dwoma pojęciami. Astrologia była w tym czasie wyżej ceniona jako nauka, a astronomia była jedynie nauką pomocniczą.
PisanieTemat: Re: Wielka Sala  Sob 18 Cze 2016, 13:41

Ostatni z egzaminów teoretycznych przeminął bez większych problemów. Po zakończeniu testu arkusze zostały zebrane, a uczniowie wypuszczeni z sali. Dla większości oznaczało to już koniec męczarni - niektórych czekały jeszcze egzaminy praktyczne, które zacząć się miały już następnego dnia.


Gabrielle Williams [z tematu]


Sobota, 18 czerwca 1934r. godz. 10:00

EGZAMIN PRAKTYCZNY Z ZAKLĘĆ I UROKÓW

Pogoda tego dnia znowu dopisywała. Słońce świeciło za oknami, choć na niebie powoli zbierały się chmury. Uczniowie stali przed salą, czekając na swoją kolej. Na egzamin zapraszani byli indywidualnie, bo umiejętności każdego z nich miały być oceniane względem osobistych umiejętności. @Ururu Marquez i @Iga Nox czekali na wywołanie swoich nazwisk, choć nie trwało to aż tak długo. Po wejściu do środka przywitała każdego z nich pani dyrektor, oraz nauczycielka Zaklęć.
- Dzisiaj sprawdzamy waszą wiedzę praktyczną. Każdy losuje jedno zaklęcie z zakresu podręcznika dotyczącego roczników I-V. Dajemy wam dwie szanse na wykonanie zadania. - Za każdym razem, gdy nowy uczeń wchodził do sali Adara mówiła swoją formułkę i pozwalała uczniom losować zaklęć egzaminacyjne. Ururu wylosował Sonorus, Iga zaś Aquamenti.


EGZAMIN
Rzucacie dwa razy kością K20 na wylosowane zaklęcie. Wasza ocena zależeć będzie od obu wyników.


CZAS NA ODPIS TO 24 GODZINY, PÓŹNIEJ SESJA ZOSTAJE ZAMKNIĘTA I ZACZYNA SIĘ KOLEJNY Z EGZAMINÓW.


szkoła óczy xd
Sponsored content


PisanieTemat: Re: Wielka Sala  

Wielka Sala

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry
Strona 12 z 15Idź do strony : Previous  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Next

Similar topics

-
» Wielka Sala
» Sala balowa [ŚLUB]
» Podziemna sala tortur
» Sala szpitalna
» Sala 77 - lekcja języka angielskiego [Carnelian]

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Mortis :: Rozgrywka fabularna :: Hogwart :: Parter-
Skocz do: