CZARNOMAGICZNE:
MEDYCZNE:
Enervate - uzdrawia i regeneruje. Przydatne przy różnego rodzaju obrażeniach.
Brackium Emendo - powoduje zanikanie kości w kończynie, w którą zostało wycelowane.
OCHRONNE I OBRONNE:
Bąblogłowy - zaklęcie tworzące bańkę powietrza wokół głowy. Wykorzystywane właściwie tylko pod wodą.
OFENSYWNE/POJEDYNKOWE:
Mimble Wimble - Przeciwnikowi plączą się wtedy formułki zaklęć przez co nie może ich rzucać.
Conjunctivitis - oślepia ofiarę. Działa równie silnie na zwierzęta, jak Drętwota na ludzi.
Entropomorphis - wywołuje w przeciwniku zachowania insekto-podobne, pozbawiając go możliwości mówienia. Zmusza także do wykonywania pewnych czynności, jak pełzanie, imitowanie ruszania mackami itp.
Titillando - zaklęcie łaskoczące. Obwiązuje przeciwnika fioletową wstęgą i go łaskocze, unieruchamiając.
TRANSMUTACYJNE:
Anteoculatia - powoduje rośnięcie poroża na głowie tego, na kogo zostanie rzucone. Efekt utrzymuje się przez kilka godzin i jest nie do zdjęcia przez żadne zaklęcie. Poroże może wyglądać różnie - zależnie od woli rzucającego czar.
Orchideus -z czubka różdżki wyrasta bukiet kwiatów.
Tentaclifors - zmienia głowę czarującego bądź ofiary w ośmiornicę.
UŻYTKOWE:
Reparo - naprawia zniszczone lub zepsute przedmioty.
Wingardium Leviosa - unosi wskazany obiekt.
Alohomora - otwiera rożne rzeczy, głównie drzwi, skrzynie itp. Nie jest to najsilniejsze zaklęcie otwierające.
Cantis -zaklęcie zmuszające cel do śpiewania.
ZAJĘCIA
Astronomia, Numerologia, Transmutacja, Starożytne Runy, Zielarstwo, Zaklęcia i Uroki
Klub Zaklęć i Uroków
Koło Artystycznie Uzdolnionych
W tym miejscu powinny być notatki, ale napiszę tu tylko tyle, że Gejsę ma tyłek 2/10, a Kaylin kiedy śpi, to na pewno chrapie.
R
R
R
R