|
Ptaszarnia + KociarniaCaolán Báirseach BezrobotnyDodatkowe informacje biograficzneAKTUALNIE POSIADANA RÓŻDŻKA: 13 i ¾ cala, berberys i wąsy trolla, bardzo sztywna. Bardzo delikatna, wąska różdżka z jasnego drewna, pozbawiona jakichkolwiek ozdób.OPANOWANE ZAKLĘCIA: ACCIO – ADVERSUM – ALOHOMORA – ANAPNEO – ANESTHESIA – BONUM IGNIS – CHŁOSZCZYŚĆ – CISTEM APERIO – COLLOPORTUS – NON CONFRINGETUR – ENERVATE – EPISKEY – ERECTO – EXPELLIARMUS – EXTINGUETUR IGNIS – FERULA – FINITE – FINITE INCANTATEM – FLIPPENDO – HOVERUS – IMPERTURBABLE – IMPERVIUS – LANUAE MAGICAE – LUMOS MAXIMA – NOX – PROTEGO HORRIBILIS – REJICIUNT APPELATIONIS – RENNERVATE – REPARIFARGE – REPARO – SEZAM MATERIO – SICCUM – SPONGIFY – TERGEO – WINGARDIUM LEVIOSAOPIS POSTACI: Przeciętnego wzrostu, rudy mężczyzna o zielonych oczach, smukłej sylwetce i bogatej kolekcji wełnianych swetrów we wszystkich kolorach tęczy. W dobrym świetle można go nawet uznać za przystojnego, o ile zignoruje się jego zapadłe policzki i lekko złamany nos. Przydługie (miejscami sięgające aż do połowy karku – czasem nawet do ramion, gdy mężczyzna uzna, że wybranie się do fryzjera, który wie co robi, jest zbyt męcząca) proste włosy i broda są wyraźnie zadbane, a noszone przez niego ubrania za swoje ceny powinny być zszywane złotą nicią i samoczynnie się prać – ot, uroki pochodzenia z obrzydliwie bogatej rodziny. Temat: Ptaszarnia + Kociarnia Pon 28 Mar 2016, 19:33 | |
| ELMER GATUNEK: Uszatka błotna PŁEĆ: Samiec OPIS: Powoli starzejący się ptak, którego Caolan kupił tuż przed wyjazdem do Australii. Od tego czasu nie rozstają się się na dłużej niż kilka godzin. Elmer, podobnie jak swój właściciel, jest stworzeniem wyjątkowo spokojnym i szokująco wręcz tolerancyjnym, chociaż ma nieco kłopotliwy zwyczaj atakowania tych, którzy podejdą zbyt blisko jego pana. Wyjątku nie zrobił nawet dla Hazel, która po dziś dzień zdaje się go trochę bać. HAZEL GATUNEK: Krogulec zwyczajny PŁEĆ: Samica OPIS: Łączony prezent z okazji jego trzydziestych urodzin i awansu na pozycję opiekuna domu, który dostał od matki. Perfekcyjnie wytresowana i lojalna, ale nie pozbawiona charakteru bestia, która przez pierwsze kilka miesięcy toczyła niekończącą się walkę z Elmerem o dominację. Tą konkretną wojnę przegrała, ale, przynajmniej według Caolána, wpłynęło to pozytywnie na jej usposobienie. FRANKLIN GATUNEK: Kot brytyjski krótkowłosy PŁEĆ: Samiec OPIS: Najstarszy z trójki kotów mężczyzny, pięcioletni Franklin jest wręcz stereotypowym przedstawicielem gatunku. Humorzasty, leniwy i zawsze gotowy by bez zapowiedzi wgryźć się w kostki niczego niespodziewających się gości. Odpowiedzialny za solidne 90% skaleczeń na ciele Caolána. HAROLD GATUNEK: Kot perski PŁEĆ: Samiec OPIS: Środkowe dziecko kociego rodzeństwa. Harold to najmilsze stworzenie, z jakim Caolán ma na co dzień do czynienia. Życie rudego persa składa się w równych częściach ze snu, domagania się pieszczot i chodzenia za Franklinem niczym cień. Pokocha każdego, kto będzie gotowy ponosić go na rękach. NANCY GATUNEK: Sfinks PŁEĆ: Samica OPIS: Dwuletnia kotka, której głośność dorównuje jedynie bałaganowi, który robi w komnatach Caolána. Rzadko kiedy zdarza się, żeby mężczyzna choć raz dziennie nie musiał ściągać Nancy z półek, na które się wdrapała, ale później bała zeskoczyć, lub też wyciągać ją z szuflad i szafek. Bardzo strachliwa.
|
Cyril Carter Rocznik IIIDodatkowe informacje biograficzneAKTUALNIE POSIADANA RÓŻDŻKA: Szpon hipogryfa, Cedr, 11 caliOPANOWANE ZAKLĘCIA: Expelliarmus, Protego, Drętwota, Accio, BombardaOPIS POSTACI: Cyril jest chudym chłopcem. Wygląda jak początkujący anorektyk. Pomimo swojej wątłej postury, wbrew pozorom, rzadko choruje. Jego kruczoczarne włosy są zazwyczaj rozczochrane. Czasami się kręcą, w zależności od pogody. Chłopak ma szare, zimne oczy. Czasami można w nich dostrzec dziecięcą ciekawość wymieszaną z młodzieńczym buntem. Chłopaczyna nie różni się niczym od innych. Zwykły młodzieniec, który nie przywiązuje większej wagi do wyglądu. Swoim wzrostem też się nie wyróżnia. Jeśli nie ma na sobie szkolnych ubrań, to jest zazwyczaj ubrany w zwykłą koszulę. Do tego może jakiś pulowerek. Czasem założy muchę, czy krawat. Temat: Re: Ptaszarnia + Kociarnia Sob 28 Maj 2016, 13:57 | |
| Caolán Báirseach Zasady gry w Quidditcha: W każdej drużynie znajduje się obrońca. Ma on za zadanie krążyć w polu wokół obręczy i nie dopuszczać do sytuacji, w której kafel przelatuje przez jedną z nich. Obrońca powinien być niebywale szybki, zwinny i najlepiej, żeby był wysoki, aby móc wychwytywać kafla. Za czasów Mumpsa, tj. w XIV wieku obrońca mógł latać po całym boisku i zdobywać gole, jednak jego rola została zredukowana już przed napisaniem w 1620 r. przez Umfraville'a "Szlachetnego sportu magów". W zespole jest trzech ścigających. Rozgrywają oni kafla. Zadaniem ścigających jest przerzucenie kafla przez jedną z trzech obręczy, które umiejscowione są po obu stronach boiska. Każdy przerzut kafla daje drużynie dziesięć punktów. Można strzelać zarówno z przodu, jak i podlecieć do obręczy od tyłu. Dozwolone są również kombinacje rzutów mające na celu zdobycie więcej niż dziesięciu punktów za udaną akcję. Dwóch pałkarzy. Są oni wyposażeni w pałki, od których pochodzi nazwa pozycji. Pałki te służą im do odbijania tłuczków. Takim tłuczkiem w jednego z graczy przeciwników, aby przerwać jego akcję, uniemożliwić zdobycie punktu. Pałkarz równocześnie musi zadbać, aby żaden z tłuczków nie trafił członka jego zespołu. Pałki nie mogą służyć pałkarzą do zadawania ciosów w walce wręcz - jest to wtedy faul. Pałkarze nie mogą także atakować tłuczkami obrońcę, kiedy jest w swoim polu bramkowym, w którym nie ma kafla. Pałkarze muszą się odznaczać dużą tężyzną fizyczną, dlatego najczęściej na pozycji tej grają mężczyźni. Konieczna jest także na tej pozycji, umiejętność zachowania równowagi, ponieważ pałkarz często musi chwytać pałkę oburącz bez dotykania rękami trzonka miotły. Szukający to najważniejsza pozycja w grze w quidditcha. Powinien był szybki, szczupły, mieć dobry refleks i sokoli wzrok. Jego zadanie to wypatrzenie złotego znicza, małej kulki, która w czasie meczu krąży na boisku ze znaczną prędkością. Złapanie znicza kończy mecz i dodaje do wyniku drużyny, w której jest szukający, który tego dokonał sto pięćdziesiąt punktów, co często decyduje o zwycięstwie tego zespołu. Do póki szukający nie złapie znicza, trwa mecz. Najdłuższy w historii trwał trzy miesiące. W quidditchu po każdej ze stron gra siedmiu zawodników, w przeciwieństwie do sportów mugolskich w drużynie takiej mogą grać ze sobą zarówno kobiety jak i mężczyźni. Każda drużyna ma również kapitana. Kapitanowie na początku meczu wymieniają uściski rąk. W Hogwarcie kapitan ma liczne zadania: przeprowadza nabór do drużyny, organizuje treningi i plany treningowe, układa taktyki. W profesjonalnych drużynach, obowiązki kapitana przejmuje trener. Cyril Carter III rok Hufflepuff
|
Ururu Marquez Ścigający Srebrnych Wiwern, Rocznik VDodatkowe informacje biograficzneAKTUALNIE POSIADANA RÓŻDŻKA: 13 cali, elastyczna, włos z głowy wili, sosnaOPANOWANE ZAKLĘCIA: Szkolne: Finite, Enervate, Cave Inimicum, Expelliarmus, Homenum Revelio, Protego, Diffindo, Verdimilious, Alohomora, Avifors, Mimble Wimble, Confunduf, Aquamenti || Łatwe: Trucido, Repleo, Multifors, Aranaea || Trudne: Aranaea Language, Verum de scriptisOPIS POSTACI: Ururu jest chłopcem przeciętnej budowy. Ani specjalnie chudy, ale pulchnym też go nie można nazwać. Mięśni również nie ma specjalnie zarysowanych... Po prostu taki średni. Wzrostu metr sześćdziesiat dziewięć i pół. Włoski całkiem grube, lecz szorstkie. Mają odcień... szarawy. Czy to farba? Czy tak kończy się niepotrzebny stres w zbyt młodym wieku? Obcięte niezbyt krótko, puszyste. Twarzyczka jego nieco okrąglutka, nie widać na niej typowo męskich kształtów. Taki sobie chłopczyna. Przenikliwe spojrzenie oczek w kolorze miodowo-bursztynowym, lekko zadarty nosek i... szeroki uśmiech, który nie znika prawie nigdy. Ubrany w pełny mundurek Ślizgona z idealnie zawiązanym krawatem. Nawet naukowiec musi być elegancki. Czasami nosi gogle na głowie, zazwyczaj zapomina, że je ma, dlatego na jego oczach występują stosunkowo rzadko... Temat: Re: Ptaszarnia + Kociarnia Pon 06 Cze 2016, 17:19 | |
| Szanowny Panie Profesorze
Przyjaciółka poprosiła mnie o pomoc przy dobrym lataniu, dlatego mam do Pana prośbę, czy mógłby nam Pan wypożyczyć miotły w tym celu. Proszę się nie martwić, że zrobię coś nieodpowiedniego, naprawdę nie chcę Pana już więcej zawieść.
Z wyrazami szacunku, Ururu Marquez
PS Moją przyjaciółką jest Addyson Clemen, więc naprawdę nie musi się Pan martwić.
|
Temat: Re: Ptaszarnia + Kociarnia | |
| |
|
| Pozwolenia na tym forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |