DOSTĘPNOŚĆ: DZIAŁ KSIĄG ZAKAZANYCH, SCRIVENSHAFT, ESY I FLORESY
KSIĘGA WIEDZY TAJEMNEJ
Anonim
SPIS TREŚCI 1. Wstęp do czarnej magii. 2. Pierwsze kroki. 3. Stadium drugie - dla zaawansowanych. 4. Zaklęcia Niewybaczalne.WSTĘP DO CZARNEJ MAGII Czarna magia to rodzaj praktyk magicznych stosowanych w złych intencjach lub opartych na wierze w możliwość odwoływania się do złej części sił demonicznych (jako że pierwotnie w części wierzeń etnicznych, np. Greków lub Słowian, demony miały charakter ambiwalentny), pojmowanych jako osobowe przeciwieństwa sił dobra i światła. Istnieje wiele rozbieżności w pojmowaniu różnicy pomiędzy białą a czarną magią. Większość[potrzebne źródło] współczesnych magów należących do zachodniego kręgu kulturowego żadnemu rodzajowi magii nie przypisuje kolorów, twierdząc, że magia jest tylko narzędziem, a sposób jej wykorzystania zależy wyłącznie od woli maga, czarownika, szamana.
O czarownikach czy raczej czarnoksiężnikach pisze znany mistrz czarnej magii co następuje: "Jest rzeczą pewną, że czarownicy jeszcze w czasach dzisiejszych egzystują i zbierają się razem w celu odprawiania swych praktyk haniebnych, podczas tak zwanych "Sabbatów". Czarni magowie, czarnoksiężnicy i czarownice kładą nacisk na astralne czucie i wyczuwanie, szkolą się w sztuce ogdadywania cudzych myśli i intencji. Czasem są nawet w praktycznej sztuce odczytywania myśli i intencji innych bieglejsi niż wielu adeptów białej magii i duchowości oświeceniowej. Czarnoksiężnicy potrafią swoimi mrocznymi energiami okryć swoje wnętrze tak, aby bardzo trudno było odgadnąć kim są i jakie mają zamiary. Nie jest to nic dziwnego, gdyż do niecnej działalności takiej jak wampiryzowanie i pozbawianie innych energii życiowej muszą się kryć w swym mrocznym rzemiośle sterowanym czarnym promieniem sił upadłych, chaosu i mroku.
W tajemnicy, nadużywając sił eterycznych i astralnych, budząc ciemne potęgi działają ci wrogowie ludzkości, pełni nienawiści i pychy. Czarni magowie mogą wyglądać na przyjaznych i życzliwych, a nawet dużo opowiadać o miłości, jednak ich pycha czy uraźliwość pokazuje, że z powodów osobistych chętnie i bez skrupułów niszczą innych i złorzeczą. Na szczęście zwykle niewiele ze swych chęci zbrodniczych zdołają oni urzeczywistnić. Praca ich podobna jest do rzucania ziarna roślin trujących na glebę skalistą. Niewiele wzejdzie z tych trujących nasion. Rzadko posiew taki doczeka się owoców, jednak nasiona padają także na glebę żyzną i wtedy owocują. Czarownik czy raczej czarnoksiężnik broi, jak katorżnik zbiegły; ma on jeszcze na ręku kajdany, spieszy się, bo pogoń bliska. Czarownik pragnie władzy i potęgi, a jest zaledwie niewolnikiem sił nieczystych, takich jak astralne duchy wywoływane metodami spirytystycznymi. Czasem buntuje się, chce uwolnić się z kajdan, lecz to mu się nie udaje i wpada w zależność jeszcze większą. Nawet gdy mu się uda uczynić źle, zaszkodzić innym, to i wtedy dzieło nienawiści nie przynosi mu pożytku; staje się on pierwszą ofiarą złego czynu. Jego wielka ambicja nigdy nie będzie zadowolona. Nigdy spokój nie zagości w jego duszy. Zawsze losem jego będzie rozpacz beznadziejna.
Używanie czarnomagicznych zaklęć wymaga bardzo złych intencji. Aby rzucić zaklęcie torturujące, trzeba naprawdę chcieć zadać ból swojej ofierze. Ponadto aby móc używać zaklęć z tej dziedziny trzeba być wyjątkowo utalentowanym czarodziejem. PIERWSZE KROKI Każdy od czegoś zaczyna, niezależnie od dziedziny, jaką stara się zgłębić. Choć trzeba przyznać - nie wiele jest trudniejszych od czarnej magii. Na sam początek najlepiej przyswoić kilka łatwiejszych (choć zdecydowanie bardziej wymagających niż te, których uczyłeś się w szkole) zaklęć.
MUCUS AD NAUSEAM Zaklęcie powodujące bardzo silny katar i przeziębienie.
SLUGUS ERUCTO Osoba, w którą rzucono zaklęcie, dostaje problemów żołądkowych, tyle że, wymiocinami są ślimaki.
SOLLICITUS Zaklęcie, które wywołuje koszmary u osoby śpiącej. STADIUM DRUGIE - DLA ZAAWANSOWANYCH Jeżeli opanowałeś już zaklęcia najłatwiejsze i nadal pragniesz zgłębiać tajniki czarnej magii, oto stadium drugie. Pamiętaj jednak, że wchodząc na ścieżkę czarnoksięstwa wkraczasz w świat, z którego nie ma już odwrotu. Czarna magia niesie za sobą konsekwencje, o których już wkrótce się przekonasz.
ACID MISSILE Z różdżki wydobywa się żrący kwas, tryskający w stronę przeciwnika i zadający mu poważne oparzenia.
FIENDFYRE Wyczarowuje ogromny, bardzo gorący płomień, który jest w stanie dążyć za wskazanym celem.
INANIMATUS CONJURUS Przyzywa dusze zmarłych, które tworzą niezniszczalny mur.
INVIVENERUM Rozpyla wokół czarodzieja wyjątkowo trujący, śmiertelny gaz. Wdychanie go prowadzi do zawrotów głowy, omdlenia i w ostateczności śmierci. Może zabić również rzucającego je czarodzieja!
OBLIVIATE Zaklęcie zapomnienia używane do usuwania wspomnień i modyfikacji pamięci.
PURPURA FLAMMA - celuje w przeciwnika fioletowym ogniem. Zadaje bardzo silne obrażenia.
SECTUMSEMPRA Powoduje rozległe i głębokie rany na ciele.
STIMULUS MELEDICTIONEM Klątwa tworząca żądło kujące ciało ofiary i wywołujące silną reakcję alergiczną. Wokół miejsce użądlenia pojawia się ogromny obrzęk, skóra czerwienieje a ofiara odczuwa ból. Jeżeli to twarz zostanie zaatakowana wpływa także na wzrok.
SZATAŃSKA POŻOGA Rozpala ogromny, trudny do powstrzymania, potężny, dziki ogień, który formuje się w różne bestie i trawi niemal wszystko na swojej drodze. Jest w stanie zniszczyć horkruksa. ZAKLĘCIA SPECJALNE Zaklęcia czarnomagiczne same w sobie nie są łatwe, a wśród nich znajdują się te takie, których opanowanie zajmuje wiele czasu, a korzystanie z nich wiąże się z wielkim ryzykiem. Są to więc zaklęcia traktowane jako zaklęcia specjalne.
CEPA PULMENTI Zaklęcie kończące rytuał wskrzeszenia. Do jego użycia potrzebujemy ciała, które posłuży jako nowy nośnik duszy zawartej chociażby w horkruksie. Ciało to nie może być zniszczone ani martwe.
CLAVIS LOCUS Klątwa słowa tabu. Używający ustanawia słowo-klucz, które po wypowiedzeniu przez kogokolwiek ukazuje rzucającemu lokację tej osoby.
SACRUM VOTUM Zaklęcie wieczystej przysięgi, rzucane przez dwóch czarodziei nawzajem. Jeżeli którekolwiek z nich złamie przysięgę - umrze. Do wykonania zaklęcia jest potrzebna osoba trzecia, która złączając dłonie dwóch przysięgających staje się świadkiem przysięgi.pierwsza z osób przedstawia swoje warunki, druga przysięga a ogniste więzy złączają ich dłonie.
SOLVITE Zaklęcie umożliwiające umieszczenie fragmentu własnej duszy w przedmiocie. Wymaga jednoczesnego zamordowania człowieka. Tworzy tak zwanego horkruksa. ZAKLĘCIA NIEWYBACZALNE Zaklęcia te są czarodziejskim tabu już od bardo dawna. O ile sama czarna magia nie jest wpisana na listę dziedzin zakazanych i uczenie się jej jest całkowicie legalne... Sprawa z zaklęciami niewybaczalnymi wygląda zupełnie inaczej. Zaklęcia te mają specyficzną moc i działanie. Ze względu na swoją naturę zostały zakazane. Lecz nie wszystkich zapisy prawne odstraszają odpowiednio mocno. Jak będzie z Tobą?
AVADA KEDAVRA Najgroźniejsze z Zaklęć Niewybaczalnych, ponieważ jest nieodwracalne w skutkach i odpowiednio rzucone uśmierca każdą żywą istotę. Zaklęciu towarzyszy zielony błysk i świst. Użycie go karane jest dożywotnim pobytem w Azkabanie.
CRUCIATUS Jedno z Zaklęć Niewybaczalnych. Sprawia ogromny ból, jest wykorzystywane do torturowania innych. Każdy, kogo przyłapie się na używaniu tego zaklęcia musi liczyć się z wizytą w Azkabanie.
IMPERIUS Zaklęcie niewybaczalne służące do przejęcia kontroli nad inną istotą.
TORMENTIS OCCIDITIS Zaklęcie będące fuzją Cruciatusa i Avady Kedavry. Może zabić przeciwnika, wcześniej zadając mu ogromne cierpienie i ból.
★ ★ ★
|