NOWY ADRES MORTIS.ORG.PL
NOWY ADRES FORUM: https://mortis.org.pl
NOWY ADRES MORTIS.ORG.PL
NOWY ADRES FORUM: https://mortis.org.pl
Non mor­tem ti­memus, sed co­gita­tionem Mor­tis


Share

Cechy rasowe - postacie specjalne, duchy i wile

Administrator fabularny
Administrator fabularny
NPC


PisanieTemat: Cechy rasowe - postacie specjalne, duchy i wile  Cechy rasowe - postacie specjalne, duchy i wile EmptyWto 23 Lut 2016, 22:56


Cechy rasowe - postacie specjalne, duchy i wile FN0Tlkl
CECHY RASOWE
Aby uzyskać którąś z cech rasowych należy napisać specjalną kartę postaci w dziale postaci specjalnych. Nie dotyczy to jedynie wil, które posiadanie w sobie cząstki krwi wili zaznaczają w polu czystość krwi w karcie postaci zwykłego czarodzieja. Jeżeli nie napiszesz karty postaci specjalnej, a chcesz zostać wilkołakiem lub wampirem, to możesz to zrobić tylko i wyłącznie fabularnie przy obecności mistrza gry.

CENTAURY:
Stworzenia będące pół człowiekiem (od pasa w górę), pół koniem (od pasa w dół). Zamieszkują Zakazany Las. Centaury są waleczne i mają swój honor. Każdą udzieloną ludziom pomoc uważają za "usługiwanie ludziom". Pracę u ludzi i przekazywanie ich sekretów uważają za zdradę. Bardzo łatwo je obrazić, gdyż są wrażliwe. Charakteryzują się tajemniczością oraz w pewnym stopniu ignorowaniem świata innego niż ten, w którym same żyją. Nie ma centaurów płci żeńskiej.
POSTACIE POSIADAJĄCE TĘ GENETYKĘ: ----

DUCHY:
Ślady dusz ludzkich, które po śmierci nie były gotowe by przejść na tak zwaną „drugą stronę”. Takie dusze nazywane są duchami. Błąkają się one po świecie, są przeźroczyste, mogą przenikać przez ludzi, ściany oraz inne przedmioty. Są pomiędzy dwoma światami. Żaden szczęśliwy człowiek nie zostanie duchem. Człowiek przechodząc przez ducha czuje przejmujący chłód. Takiej duszy nie da się zabić ani zranić.
POSTACIE POSIADAJĄCE TĘ GENETYKĘ:
@Annabelle Bloodworth

GOBLINY:
Niewysokie, człekokształtne stworzenia o długich palcach i stopach oraz niebywałej inteligencji. Gobliny prowadzą Bank Gringotta, w którym czarodzieje przechowują swoje pieniądze oraz inne cenne przedmioty. Gobliny znają się na metalurgii jak nikt inny. Z wytwarzanego przez siebie metalu potrafią zrobić niezniszczalne elementy uzbrojenia. Zajmują się też biciem monet, używanych przez czarodziejów. Każdy knut, sykl czy galeon posiada numer seryjny, oznaczający goblina, który go stworzył. Stworzenia te potrafią też bezbłędnie odróżnić podrobiony przedmiot od oryginalnego. Mogą krzyżować się z ludźmi, rodzą się wtedy półgobliny.
POSTACIE POSIADAJĄCE TĘ GENETYKĘ: --- | ½ --- | ¼ ---

OLBRZYMY:
Ogromne, podobne z budowy ciała do ludzi. Mierzą od dwudziestu do dwudziestu czterech stóp wzrostu. Mają grubą skórę przypominającą skórę nosorożca. Mogą krzyżować się z ludźmi. Nie są zbyt inteligentne, kiedy postawi się przed nimi za dużo problemów do przemyślenia, po prostu zaczną zabijać by ułatwić sobie sprawę. Mają swój język, a część z nich potrafi nawet rozmawiać po angielsku.
Półolbrzymy to potomkowie olbrzymów i ludzi. Są zdecydowanie większe i silniejsze od przedstawicieli rasy ludzkiej, jednak daleko im do ich ogromnych krewniaków. W przeciwieństwie do nich, nie charakteryzują się też głupotą i agresją. Zazwyczaj wychowywani przez ludzką matkę bądź ojca, gdyż olbrzymy nie należą do rodziców na medal. Bywają nieporadni, co mogą zawdzięczać swoim gabarytom. Świetnie nadają się do pracy z magicznymi stworzeniami, są też odporniejsi na zaklęcia i eliksiry. Jedna z najbardziej dyskryminowanych ras w świecie czarodziei.
POSTACIE POSIADAJĄCE TĘ GENETYKĘ: --- | ½ --- | ¼ ---

WAMPIRY:
Magiczne istoty bardzo podobne do ludzi. Charakteryzują się bladą cerą i kłami, dzięki którym mogą uzyskiwać pożywienie - ludzką krew. Są częścią rodziny istot znanych, jako żywe trupy. Wiadomo, że boją się światła słonecznego, dlatego prowadzą nocny tryb życia. Choć ich głównym składnikiem diety jest krew, mogą jeść też inne, całkiem normalne rzeczy. Od stuleci przerażają ludzi, stąd też nie za dużo o nich wiadomo. Mają silną awersję do czosnku.
Jeżeli nie wziąłeś wampira na start - możesz się nim stać poprzez ugryzienie postaci przez wampira.
POSTACIE POSIADAJĄCE TĘ GENETYKĘ:
@Vlad Ploiești [Nieaktywny]

WILE:
Widmo kobiety, które hipnotyzuje mężczyzn swą urodą i wdziękiem. Wile zasiedlają lasy, jeziora, góry i obłoki. Potrafią dowolnie zmieniać postać. W formie zwierzęcej mogą ukazać się jako łabędzie, konie, sokoły, węże albo wilki, najbardziej jednak kuszące i niebezpieczne są pod postacią pięknych młodych kobiet o długich, białozłotych, spływających na ramiona włosach, lśniącej skórze, ubranych w mgliste szaty i pląsających w blasku księżyca. Młodzi mężczyźni, którzy ulegną ich urokowi, zupełnie tracą rozum – są otępiali, często zapominają o jedzeniu, piciu czy spaniu. Ten, kto napotka tańczące wile, będzie musiał przyłączyć się do nich i tańczyć, dopóki nie padnie z wykończenia. Ten kto wkroczy w elfi krąg (koło wydeptanej trawy), w którym zabawiały się wile, ten już nigdy nie zazna szczęścia.
Córki ludzkich mężczyzn z wilami, które w przeciwieństwie do swoich matek nie potrafią zmieniać formy i pozbawione są eteryczności to półwile. Nadal jednak podświadomie potrafią oddziaływać na mężczyzn przyciągając ich do siebie i kusząc. Są zazwyczaj bardzo delikatne, kobiece i rozprowadzają wokół siebie bliżej niezidentyfikowaną aurę. Bywają bardzo kapryśne, są bowiem posiadaczkami dosyć wybuchowych temperamentów. Uwielbiają być w centrum uwagi i bardzo często skupiają na sobie oczy wszystkich. Choć piękne, uważane są za dosyć spore zagrożenie i część czarodziei uważa, że powinno się ich pozbyć.
POSTACIE POSIADAJĄCE TĘ GENETYKĘ:
½ @Ruth McDonald [Martwa]
¼ @Morrigan Black [Nieaktywna], @Morgaine Ollivander
@Ophelia Lestrange
Zapisy zamknięte.

WILKOŁAKI:
Kolejne magiczne istoty, które powstają tylko i wyłącznie poprzez ugryzienie człowieka przez innego wilkołaka. Występują na całym świecie i na co dzień sprawiają pozory całkowicie normalnych, zdrowych ludzi. Raz w miesiącu, w każdą pełnię, przechodzą zmianę w wilkopodobne stworzenie, którego jedynym zajęciem jest polowanie, w szczególności na ludzi. Wilkołactwo jest na ten moment nieuleczalne. Bardzo ciężko jest zarówno pokonać, jak chociażby uciec przed wilkołakiem. Mają oni bardzo dobrze rozwinięte zmysły, poruszają się zwinnie i szybko pod osłoną nocy.
Jeżeli nie wziąłeś wilkołaka na start - możesz się nim stać poprzez ugryzienie postaci przez wilkołaka.
POSTACIE POSIADAJĄCE TĘ GENETYKĘ:
@Vincent Turner [Nieaktywny]
@Inès Benoit

Cechy rasowe - postacie specjalne, duchy i wile

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry
Strona 1 z 1

Similar topics

-
» Postacie z ubieranek i makerów
» TEST - Które postacie do CIebie pasują?

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
NOWY ADRES MORTIS.ORG.PL :: Genetyki i zdolności-
Skocz do: