Dodatkowe informacje biograficzne AKTUALNIE POSIADANA RÓŻDŻKA: Głóg; Pancerz Kikimory; 13 OPANOWANE ZAKLĘCIA: Zaklęcia szkolne: 1. ENERVATE 2. EPISKEY 3. ACCIO 4. ALOHOMORA 5. BOMBARDA 6. FINITE 7. REPARO 8. TERGEO 9. WINGARDIUM LEVIOSA 10. EXPELLIARMUS 11. FUMOS 12. PROTEGO 13. DIFFINDO 14. DRĘTWOTA 15. LOCOMOTOR MORTIS 16. AVIFORS 17. FLIPPENDO 18. LUMOS MAXIMA 19. PORTUS 20. REDUCTO 21. ZAKLĘCIE KAMELEONA 22. EVERTE STATUM 23. MIMBLE 24. PETRIFICUS TOTALUS Zaklęcia łatwe: 1. ANAPNEO 2. RENNERVATE 3. IMPEDIMENTA 4. SAGITTENT 5. STELEUS 6. REPLEO 7. ANIMO LEPORE 8. BONUM IGNIS 9. REPARIFORS 10. CARPE RETRACTUM 11. CISTEM APERIO 12. PESKIPIKSI PESTERNOMI 13. EBUBLIO 14. SAGITTA SURCULUS Zaklęcia trudne: 1. FERULA 2. ADVERSUM 3. GELATA CEREBRUM 4. ARRESTO MOMENTUM 5. FINITE INCANTATEM 6. VULNERA SANATUR 7. SERPENSORTIA 8. GELATA CEREBRUM 9. TURBINE IGNISIS OPIS POSTACI: Charlotte w trakcie swojego dzieciństwa nigdy nie była specjalnie ładna. Zawsze wolała trzymać się w grupie osób, z którymi się przyjaźniła i wiedziała, że nie będą się z niej za plecami wyśmiewać. Cóż... Trzeba było przyznać, że Charlotte była po prostu gruba. Nie chodziło tu o kilka nadprogramowych kilogramów, tylko o dość sporą nadwagę z którą zmagała się przez znaczną część swojego dzieciństwa. Zawsze jednak starała się nadrabiać wszystko dobrym humorem. Obelgi i wyzwiska kierowane w jej stronę zawsze były odwracane przez Pannę Mark w żarty. Do tej pory często zdarza jej się powiedzieć coś nieodpowiedniego do danej sytuacji, co wywołuje śmiech u jej rozmówców. Dopiero, kiedy zaczęła dorastać, jej ciało zaczynało przybierać bardziej kobiece kształty. Nadmiar kilogramów z czasem całkowicie zanikł, kiedy urosła do 170cm, co pozwoliło dziewczynie na zawieranie nowych znajomości w nowej szkole, która okazała się być Niewidzialną Szkołą Magii. Do tajemnic należy jednak fakt, czy jest podobna bardziej do swej rodzicielki, czy raczej ojca. Chociaż ma bardzo dobry kontakt ze swoimi przybranymi rodzicami i bardzo ich kocha, w żaden sposób nie jest do nich podobna. Od swoich biologicznych rodziców udało jej się odziedziczyć czarno-brązowe włosy (zależnie od padającego na nie światła) i niebieskie oczy. Jednym spojrzeniem potrafi ocenić, czy osoba, z którą właśnie rozmawia próbuje ją okłamać. Podczas uśmiechania się (co robi dość często) w jej policzkach pojawiają się urocze dołeczki. Z reguły jest osobą ciepłą i przyjaźnie nastawioną, co nie oznacza jednak, że pozwoli wejść sobie na głowę pierwszemu-lepszemu uczniakowi.
Temat: Księga Charlotte Nie 13 Mar 2016, 18:11
“Serce mi podpowiada: czekolada i wino - ale ubrania
podpowiadają: Na litość boską, kobieto, jedź sałatę!”
Zaklęcia użytkowe: • [s] ACCIO = sprawia, że dany przedmiot przylatuje do osoby rzucającej zaklęcie. Może być używane na dwa sposoby: przez rzucanie czaru i wypowiedzenie nazwy pożądanego przedmiotu przez rzucającego zaklęcie, albo poprzez wskazanie różdżką na pożądany przedmiot podczas, lub natychmiast po wypowiedzeniu zaklęcia. • [s] ALOHOMORA= otwiera rożne rzeczy, głównie drzwi, skrzynie itp. Nie jest to najsilniejsze zaklęcie otwierające, ale można go użyć na proste zamki i zawiasy. • [s] BOMBARDA = zaklęcie powodujące małą eksplozję. Może zniszczyć nie wzmocniony niczym mur, drzwi, jednak nie przebije się przez wszystko. • [s] FINITE = kończy działanie zaklęć na poziomie szkolnym i łatwym. • [s] REPARO = naprawia zniszczone lub zepsute przedmioty. • [s] TERGEO = usuwa różne substancje, np. kurz, krew, brud. • [s] WINGARDIUM LEVIOSA = unosi wskazany obiekt. • [ł] ANIMO LEPORE = zaklęcie uszczęśliwiające. Powoduje radość u osoby, na którą zostanie rzucone. W przypadku zbyt długiego stosowania może powodować niekontrolowane napady śmiechu. • [ł] BONUM IGNIS = zaklęcie rozgrzewające, wyjątkowo przydatne przy bardzo niskich temperaturach. Można nim ogrzać zmarznięte kończyny, dzięki czemu nie dojdzie do ich odmrożenia. • [t] ARRESTO MOMENTUM = spowalnia lub całkowicie zatrzymuje czas na kilka sekund w danym miejscu. • [t] FINITE INCANTATEM = kończy działanie zaklęć na poziomie trudnym.
Zaklęcia medyczne: • [s] ENERVATE = uzdrawia i regeneruje. Przydatne przy różnego rodzaju obrażeniach, które dzięki Enervate się zabliźniają. Działa także na obrażenia wewnętrzne. • [s] EPISKEY = leczy drobne uszkodzenia ciała, takie jak złamany nos, rozcięcie na dłoni, czy podbite oko. • [ł] ANAPNEO = zaklęcie udrożniające drogi oddechowe. Nadaje się zarówno podczas ataków paniki, jak i poważniejszych dolegliwości utrudniających oddychanie. • [ł] RENNERVATE = zaklęcie pobudzające. Ocuci każdego, na kogo zostanie rzucone. • [t] FERULA = zaklęcie lecznicze wyczarowujące bandaże i szyny do opatrzenia oraz usztywnienia złamania. Działa także przeciwbólowo.
Zaklęcia transmutacyjne: • [ł] REPLEO = napełnia naczynia napojem, który znajdował się w nim ostatnio.
Zaklęcia ochronne: • [s] EXPELLIARMUS = rozbraja przeciwnika. • [s] FUMOS = za jego pomocą można wyczarować chmurę podobną do zasłony dymnej. Przeciwnikowi trudno dobrze wycelować zaklęcie, a nawet zobaczyć cel. • [s] PROTEGO = na krótko tworzy magiczną barierę (tarczę), która chroni rzucającego czar zarówno przed zaklęciami jak i przed innymi przedmiotami. Działa na zwykłe uroki, ale nie na zaklęcia niewybaczalne. • [ł] IMPEDIMENTA = spowalnia ofiarę na pewien czas. Działa dłużej niż Immobilus. • [ł] STELEUS = ochładza i powoduje drżenia na ciele przeciwnika. Wykorzystywane do odwrócenia uwagi i zdekoncentrowania podczas walki. • [t] ADVERSUM = zaklęcie zapobiegające skutkom wszelkiego rodzaju klątw.
Zaklęcia pojedynkowe: • [s] DIFFINDO = zaklęcie rozcinające. Można nim zarówno przecinać przedmioty, jak i skórę przeciwnika. Nie jest najgroźniejsze. • [s] DRĘTWOTA = oszałamia i powoduje silną drętwotę ciała, a czasami nawet utratę przytomności. • [s] LOCOMOTOR MORTIS = klątwa służąca do złączenia nóg ofiary ze sobą na krótki czas. • [ł] SAGITTENT = zaklęcie pojedynkowe, które wystrzeliwuje z różdżki pocisk nakierowany na przeciwnika. • [t] GELATA CEREBRUM = zaklęcie wpływające na postrzeganie i czynności myślowe ofiary. Spowalnia rozumowanie i miesza w głowie każdemu, na kogo zostanie rzucone.
J a c o b F e l l
Mężczyzna, którego Szarlotka naprawdę lubi. Pokazał jej Hogwart, kiedy przeniosła się do nowej pracy jako szkolna pielęgniarka. Od tego momentu, często ze sobą rozmawiają i pomagają sobie nawzajem.