• 17 LAT • 10 V 1917 • RAVENCLAW • PÓŁKRWI •
CZŁONKINI CHÓRU SZKOLNEGO I KLUBU POTYCZEK CZARODZIEJSKICH
OPANOWANE ZAKLĘCIA
SZKOLNE:•
ENERVATE - uzdrawia i regeneruje. Przydatne przy różnego rodzaju obrażeniach, które dzięki Enervate się zabliźniają. Działa także na obrażenia wewnętrzne.
•
EXPELLIARMUS - rozbraja przeciwnika.
•
DRĘTWOTA - oszałamia i powoduje silną drętwotę ciała, a czasami nawet utratę przytomności.
•
OPPUGNO - kieruje obiekt lub osobę do ataku na przeciwnika. Wyczarowuje przedmiot bądź stworzenie po kontrolą rzucającego.
•
ACCIO - sprawia, że dany przedmiot przylatuje do osoby rzucającej zaklęcie. Może być używane na dwa sposoby: przez rzucanie czaru i wypowiedzenie nazwy pożądanego przedmiotu przez rzucającego zaklęcie, albo poprzez wskazanie różdżką na pożądany przedmiot podczas, lub natychmiast po wypowiedzeniu zaklęcia.
•
ALOHOMORA - otwiera rożne rzeczy, głównie drzwi, skrzynie itp. Nie jest to najsilniejsze zaklęcie otwierające, ale można go użyć na proste zamki i zawiasy.
•
LUMOS - powoduje wydobywanie się światła z końca różdżki. Do wygaszenia światła potrzebne jest zaklęcie Nox.
•
NOX - odwołuje światło wytwarzane za pomocą zaklęcia Lumos.
ŁATWE:•
COLLOSHOO - przykleja buty tego, na kogo zaklęcie zostanie rzucone do podłoża uniemożliwiając mu poruszanie się.
•
BULLA PRIVATA - zamyka pewien niewielki obszar w przezroczystej, dźwiękoszczelnej bańce, przez którą nie można ot tak przeniknąć. Wykorzystywane najczęściej do przeprowadzania prywatnych rozmów. Zaklęcie utrzymuje się kilka minut. Bańka nie pęka od razu, lecz w jej powłoce pojawiają się dziury.
•
SLUGUS ERUCTO - osoba, w którą rzucono zaklęcie, dostaje problemów żołądkowych, tyle że, wymiocinami są ślimaki.
TRUDNE:
PLAN ZAJĘĆ
• wróżbiarstwo.
• mugoloznawstwo.
• obrona przed czarną magią.
• starożytne runy.
RELACJE QUIRELLI KOIRALA
POZYTYWNE:NEUTRALNENEGATYWNE: