Dodatkowe informacje biograficzne AKTUALNIE POSIADANA RÓŻDŻKA: Jawor; Włos jednorożca; 10,5 OPANOWANE ZAKLĘCIA: Enervate, Episkey, Expelliarmus, Finite, Flippendo Duo, Fumos, Riddiculus, Drętwota, Anatisquack, Calvorio, Accio, Alohomora, Bombarda, Glacius, Wingardium Leviosa, Descendo, Mobiliarbus, Lapifors, Anteoculatia OPIS POSTACI: Panna Addyson Clemen urodziła się w małej wsi, ale za to w bardzo kochającej rodzinie, w której małej dziewczynce niczego nie brakowało. Jej matka, mugolka pogodziła się z myślą, że jej mąż i dzieci są czarodziejami i nigdy nie robiła im z tego powodu wyrzutów. Ojciec zaś starał się jak najlepiej wytłumaczyć swoim pociechom, że nigdy nie powinno nadużywać się czarów, a już na pewno nie w obecności mugoli. Szatynka największe problemy miała ze swoim starszym bratem, który dokuczał jej na każdym kroku, ciągnął za włosy i opowiadał straszne historię, przez które dziewczynka chowała się pod pościelą i płakała. Przez niego panicznie boi się kotów, na widok których zamiera w miejscu i oblewają ją zimne poty. W wyglądzie Addyson nie można dopatrzeć się niczego niezwykłego. Problem polega jedynie w jej wzroście. Mierzy niecałe metr pięćdziesiąt i często nie jest traktowana poważnie (w końcu kto może brać na serio dziewczynę z szóstego roku, która wzrostem przypomina pierwszoroczniaka?) Wbrew pozorom jest to zwykła nastolatka, o ładnych, piwnych oczach i czarnych, sięgających łopatek włosach z kilkoma piegami na nosie i policzkach. Jej policzki prawie zawsze są zaczerwienione, jakby sługo stała na mrozie w zimowy dzień.
Temat: Kronika Addyson Wto 19 Sty 2016, 10:54
Addyson Clemen
◊ Prefekt Hufflepuff ◊ Uczennica klasy VI ◊ 17 lat ◊ Krew - mieszana ◊ Bogin - kot ◊ 8.05.1917 r. ◊ Zodiakalny byk
◊ 18 marzec 1934r. Biblioteka > Cyril ◊ 7 maj 1934r. Błonia > Ururu ◊ 9 maj 1934r. Wieża Zegarowa > Ururu i Kaylin ◊ 30 maj 1934r. Hogwart > Ururu
Ostatnio zmieniony przez Addyson Clemen dnia Czw 16 Cze 2016, 09:54, w całości zmieniany 32 razy
Addyson Clemen
Prefekt Hufflepuffu, Rocznik VI
Dodatkowe informacje biograficzne AKTUALNIE POSIADANA RÓŻDŻKA: Jawor; Włos jednorożca; 10,5 OPANOWANE ZAKLĘCIA: Enervate, Episkey, Expelliarmus, Finite, Flippendo Duo, Fumos, Riddiculus, Drętwota, Anatisquack, Calvorio, Accio, Alohomora, Bombarda, Glacius, Wingardium Leviosa, Descendo, Mobiliarbus, Lapifors, Anteoculatia OPIS POSTACI: Panna Addyson Clemen urodziła się w małej wsi, ale za to w bardzo kochającej rodzinie, w której małej dziewczynce niczego nie brakowało. Jej matka, mugolka pogodziła się z myślą, że jej mąż i dzieci są czarodziejami i nigdy nie robiła im z tego powodu wyrzutów. Ojciec zaś starał się jak najlepiej wytłumaczyć swoim pociechom, że nigdy nie powinno nadużywać się czarów, a już na pewno nie w obecności mugoli. Szatynka największe problemy miała ze swoim starszym bratem, który dokuczał jej na każdym kroku, ciągnął za włosy i opowiadał straszne historię, przez które dziewczynka chowała się pod pościelą i płakała. Przez niego panicznie boi się kotów, na widok których zamiera w miejscu i oblewają ją zimne poty. W wyglądzie Addyson nie można dopatrzeć się niczego niezwykłego. Problem polega jedynie w jej wzroście. Mierzy niecałe metr pięćdziesiąt i często nie jest traktowana poważnie (w końcu kto może brać na serio dziewczynę z szóstego roku, która wzrostem przypomina pierwszoroczniaka?) Wbrew pozorom jest to zwykła nastolatka, o ładnych, piwnych oczach i czarnych, sięgających łopatek włosach z kilkoma piegami na nosie i policzkach. Jej policzki prawie zawsze są zaczerwienione, jakby sługo stała na mrozie w zimowy dzień.
Temat: Re: Kronika Addyson Wto 19 Sty 2016, 11:32
Poznane osoby:
Adara Fletcher
Dość wymagająca i ostra nauczycielka Zielarstwa. Mimo wszystko jest jednym z ulubionych profesorów Addyson.
Vaksilij Bułhakow
Nauczyciel Numerologii, a tym samym opiekun Hufflepuffu. Do tej pory tylko raz wylądowała w jego gabinecie po kłótni z Yvon Hennesy.
Kaylin Wittermore
Krukonka z VI roku, która chodzi na wszystkie możliwe zajęcia, a tym samym jest na każdych zajęciach z Addyson. Często wymieniają się książkami i rozmawiają o roślinach.
Ururu Marquez
Rok młodszy ślizgon, którego Addyson poznała, kiedy ten próbował wkraść się do Działu Ksiąg Zakazanych. Został przyłapany na gorącym uczynku przez Puchonkę, chociaż ta nie chcąc robić sobie wrogów, jedynie ostrzegła go przed naruszaniem regulaminu, nie donosząc o tym wyczynie żadnemu nauczycielowi. Od tego momentu Ururu w wolnej chwili, pomaga Addyson w posługiwaniu się różdżką. Zaprosił ją na bal pożegnalny VII klas i skradł jej pierwszy taniec.
Anastasia Fitzgerald
Gryfonka z VI klasy. Addyson odrabia za nią zadania z Zielarstwa i Astronomii.
Yvon Hennessy
Oficjalnie wkroczyły na wojenną ścieżkę podczas lekcji zaklęć i uroków, kiedy Yvon mściła się na Kaylin. Walczyły ze sobą na spotkaniu Klubu Potyczek Czarodziejskich i chociaż Addyson przegrała, Gryfonka utraciła swoją największą dumę - lwią grzywę.
Nadzieja Potocka
Współlokatorka Addyson. Miła, pomocna dziewczyna, chociaż czarownice nie rozmawiają zbyt często. Ich relacje nie są, ani negatywne, ani pozytywne.
Ostatnio zmieniony przez Addyson Clemen dnia Nie 15 Maj 2016, 14:17, w całości zmieniany 8 razy
Addyson Clemen
Prefekt Hufflepuffu, Rocznik VI
Dodatkowe informacje biograficzne AKTUALNIE POSIADANA RÓŻDŻKA: Jawor; Włos jednorożca; 10,5 OPANOWANE ZAKLĘCIA: Enervate, Episkey, Expelliarmus, Finite, Flippendo Duo, Fumos, Riddiculus, Drętwota, Anatisquack, Calvorio, Accio, Alohomora, Bombarda, Glacius, Wingardium Leviosa, Descendo, Mobiliarbus, Lapifors, Anteoculatia OPIS POSTACI: Panna Addyson Clemen urodziła się w małej wsi, ale za to w bardzo kochającej rodzinie, w której małej dziewczynce niczego nie brakowało. Jej matka, mugolka pogodziła się z myślą, że jej mąż i dzieci są czarodziejami i nigdy nie robiła im z tego powodu wyrzutów. Ojciec zaś starał się jak najlepiej wytłumaczyć swoim pociechom, że nigdy nie powinno nadużywać się czarów, a już na pewno nie w obecności mugoli. Szatynka największe problemy miała ze swoim starszym bratem, który dokuczał jej na każdym kroku, ciągnął za włosy i opowiadał straszne historię, przez które dziewczynka chowała się pod pościelą i płakała. Przez niego panicznie boi się kotów, na widok których zamiera w miejscu i oblewają ją zimne poty. W wyglądzie Addyson nie można dopatrzeć się niczego niezwykłego. Problem polega jedynie w jej wzroście. Mierzy niecałe metr pięćdziesiąt i często nie jest traktowana poważnie (w końcu kto może brać na serio dziewczynę z szóstego roku, która wzrostem przypomina pierwszoroczniaka?) Wbrew pozorom jest to zwykła nastolatka, o ładnych, piwnych oczach i czarnych, sięgających łopatek włosach z kilkoma piegami na nosie i policzkach. Jej policzki prawie zawsze są zaczerwienione, jakby sługo stała na mrozie w zimowy dzień.
Temat: Re: Kronika Addyson Wto 19 Sty 2016, 20:03
Znane zaklęcia:
Medyczne: ♦ Enervate - Uzdrawia i regeneruje. Przydatne przy różnego rodzaju obrażeniach, które dzięki Enervate się zabliźniają. Działa także na obrażenia wewnętrzne. ♦ Episkey - leczy drobne uszkodzenia ciała, takie jak złamany nos, rozcięcie na dłoni, czy podbite oko. Ochronne: ♦ Expelliarmus - Rozbraja przeciwnika. ♦ Flippendo Duo - Silniejsze od Flippendo, zaklęcie to jest w stanie odepchnąć przeciwnika na dosyć sporą odległość. ♦ Fumos - za jego pomocą można wyczarować chmurę podobną do zasłony dymnej. Przeciwnikowi trudno dobrze wycelować zaklęcie, a nawet zobaczyć cel. ♦ Riddiculus - zamienia bogina w coś zabawnego, o czym pomyśli rzucający czar. Pojedynkowe: ♦ Drętwota - Oszałamia i powoduje silną drętwotę ciała, a czasami nawet utratę przytomności. ♦ Anatisquack - znane również jako zaklęcie dzikiej kaczki, odwraca kolana ofiary tyłem na przód. ♦ Calvorio - zaklęcie usuwające z głowy włosy przeciwnika. Użytkowe: ♦ Accio - Sprawia, że dany przedmiot przylatuje do osoby rzucającej zaklęcie. Może być używane na dwa sposoby: przez rzucanie czaru i wypowiedzenie nazwy pożądanego przedmiotu przez rzucającego zaklęcie, albo poprzez wskazanie różdżką na pożądany przedmiot podczas, lub natychmiast po wypowiedzeniu zaklęcia. ♦ Alohomora - Otwiera rożne rzeczy, głównie drzwi, skrzynie itp. Nie jest to najsilniejsze zaklęcie otwierające, ale można go użyć na proste zamki i zawiasy. ♦ Bombarda - Zaklęcie powodujące małą eksplozję. Może zniszczyć nie wzmocniony niczym mur, drzwi, jednak nie przebije się przez wszystko. ♦ Finite - kończy działanie zaklęć na poziomie szkolnym i łatwym. ♦ Glacius - Tworzy mroźną mgłę wydobywającą się z różdżki, która zamraża wodę, gasi ogień bądź unieszkodliwia amazońskie salamandry. ♦ Wingardium Leviosa - Unosi wskazany obiekt. ♦ Descendo - Zaklęcie używane do ściągania różnych przedmiotów z wysoko położonych miejsc. ♦ Mobiliarbus - zaklęcie służące do przenoszenia roślin i drzew, a także przedmiotów wykonanych z drewna. Jest wariacją zaklęcia Mobilicorpus. Transmutacyjne: ♦ Lapifors - Zaklęcie transmutujące obiekt w królika. Najlepiej działa na małe obiekty, takie jak artefakty, statuetki, salamandry i kotki. Prawdopodobnie działa również na ludzi, jednak nigdy nie było poprawnie przetestowane. ♦ Anteoculatia - powoduje rośnięcie poroża na głowie tego, na kogo zostanie rzucone. Efekt utrzymuje się przez kilka godzin i jest nie do zdjęcia przez żadne zaklęcie. Poroże może wyglądać różnie - zależnie od woli rzucającego czar.